טיפים ליצירת זמן

חלקנו רוצים בית גדול יותר, אחרים רוצים עוד ועוד כסף, אבל אם יש משהו שמשותף לכל בני האדם זה הרצון לעוד קצת זמן במהלך היממה. אז נכון, אי אפשר להאריך בעוד כמה שעות את היום שלנו, ואפילו אם נחליט לקצר את שעות השינה שלנו לא נצליח לנצל באמת ובתמים את שעות הערות שלנו, מה עושים?

הנה כמה טיפים מוכחים ליצירת זמן. אני ניסיתי את כולם, הם פשוט עובדים!!!

  • טיפ 1: פצלו את שעות השינה שלכם. על פי מחקרים שנערכו לאחרונה עולה כי בתקופה הטרום תעשייתית אנשים היו מפצלים את שעות השינה שלהם לשתיים. הם היו מתעוררים באמצע הלילה (לעבוד, להתבודד, לשוחח עם חברים או משפחה) והולכים לישון שוב בשעה מאוחרת יותר. אני עושה את זה, ובזכות הפיצול אני מצליח להפיק יותר עבודה ועבודה יותר איכותית, במיוחד בשעות הלילה המאוחרות, אז אף אחד לא מפריע לי.
  • טיפ 2: הפחיתו את השימוש בתקשורת ובמדיה. נכון, זה לא פשוט להוריד שעות צפייה בטלוויזיה ועוד יותר קשה להפחית שעות שימוש במחשב ובטח בסלולארי, אבל לאחרונה "הורתי" לדוא"ל שלי להעביר אליי אימיילים רק בין השעות 10:00 עד 12:00, ובנוסף אני משתדל לקחת כמה שעות עבודה ביום אוף ליין. זה מפנה לי המון זמן במהלך היום ומשאיר אותי מפוקס.
  • טיפ 3: ותרו על פעילויות מסוימות. הימנעו מאירועים ופעילויות שכוללים אנשים שאינם מחבבים, ותרו על פעילויות שמבזבזות לכם זמן וניכר שאתם עושים אותן מכוחו של ההרגל, אל תעשו עבודות שנמצאות באחריותם של אנשים אחרים, והכי חשוב, הקפידו לשמר פעילויות שמעשירות ומעצימות את חייכם.
  • טיפ 4: נצלו טוב יותר זמני המתנה וזמני נסיעה. אם אתם נוהגים ברכב אז לא חובה להקשיב לרדיו, תוכלו להקשיב לספר טוב או הרצאה ברדיו דיסק שבאוטו. אם אתם נוסעים ברכבת או בכל תחבורה ציבורית אחרת או ממתינים זמן מה לפגישה שלכם, אז תוכלו בקלות לשלב עוד פעילויות כגון: עבודה, קריאה וכו'.
  • טיפ 5: קבעו דד ליין לפעילויות. גם אם לפעילויות מסוימות בסדר היום שלכם אין דד-ליין שנקבע באופן חיצוני, מומלץ לקבוע לעצמכם אחד. זה בהחלט יכול לפנות לכם זמן רב במהלך היממה.
  • טיפ 6: פזרו את ההפסקות שלכם. בעבר הייתי לוקח 2 הפסקות ארוכות במהלך היום. בשנים האחרונות אני מעדיף לקחת יותר הפסקות קטנות. בצורה כזו אני גם זוכה ליותר הפוגות וגם מתרענן באופן תדיר יותר. התוצאה – תפוקה גדולה יותר בפחות זמן.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות