טיפים לשמירה על הזוגיות

לא קל למצוא אהבת וחברות אמת, אך אם מצאתם, ישנה דרך לשמירה על הדבר הזה שכל כך חיכיתם לו שיבוא.

איך תשמרו על הזוגיות:

תקשורת – כשהתקשורת בין בני הזוג טובה ופתוחה, כך נדע אחד על השנייה כמעט הכול וכך נדע איך להימנע מריב, מה עלול לגרום לריב ומה לא ימצא חן בעיני השני. רצוי לא לשמור דברים בבטן כי אז הכול מתפוצץ וקשה לעצור, במידה ומדברים על כל דבר שמפריע אפשר לפתור בעיות בעודן בתחילתן ולמנוע מצב שיהיה מאוחר או קשה מידי.

לשמור על עצמאות, אמנם אתם בקשר זוגי אך לא חייבים להיות דבוקים ולעשות ביחד כל דבר, ישנם דברים שלא תתחברו אליהם כמו בני זוגכם ואם אחד ייהנה מדבר מסוים השני לאו דווקא והדבר יכול לגרום לאי נעימות ומתחים. לעשות דברים בנפרד מידי פעם תורם גם לגעגועים וגורם לכך שיהיה לכם מה לספר אחד לשני ולחלוק חוויות.

לא לגרום למשבר אמון – רוב הזוגות נפרדים עקב כך, וכמובן שאי אפשר לחיות עם אדם שהשני אינו סומך עליו.

אל תיקחו את בן זוגכם כמובן מאליו ותמיד תנו לשני להרגיש נאהב – כל מחווה אם במילים ואם בפרחים או כל דבר גשמי מתקבל בברכה, לא צריך להיות דביקים במידה יומיומית כי אז הדבר מאבד מייחודו אך מידי פעם הדבר בהחלט תורם לזוגיות.

שינוי מידי פעם הוא דבר הכרחי, עשו דברים שעדיין לא עשיתם ביחד וגוונו, וודאו לפני כן ששניכם תרגישו נוח, אל תיתנו לשגרה להרוס לכם את הזוגיות ועשו דברים רומנטיים ביחד שלא עשיתם בעבר, טיול רומנטי לאור ירח או צפייה בשקיעה, ארוחת ערב רומנטית במסעדה תמיד עושים את שלהם, גם ללכת לסרט או לצפות בהצגה הינה חוויה התורמת לזוגיות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות