כל מה שצריך לדעת על גנרטורים להשכרה באירועים

כל מה שצריך לדעת על גנרטורים להשכרה באירועים

מארגנים אירוע בבית או בשטח פתוח ומחפשים גיבוי למקרה של הפסקת חשמל? סביר להניח שהפתרון הכי טוב הוא לשכור מחולל. הנה המדריך שיעזור לכם למצוא מתקנים להמרת אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית והפקת חשמל בכל סיטואציה

גנרטורים נקראים בעברית "מחוללים" בגלל שיטת העבודה שלהם. התפקיד העיקרי של המכונה הזו הוא להמיר אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית, ולאורך השנים חלו לא מעט שדרוגים בביצועים של המכונה. כיום ניתן לנצל את המכונות בתנאים שונים וגם בשימוש פרטי. אם בעבר הן היו נפוצות בתעשייה ובחקלאות בלבד, הרי שכעת מדובר על אופציה מצוינת להפקת אירועים פרטיים.

הצורך במכונה שתמיר אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית נובע מהתלות בחשמל. במידה ואתם מארגנים אירוע בבית או בשטח פתוח, סביר להניח שתצטרכו גיבוי למקרה של הפסקת חשמל. גנרטורים יספקו לכם את הגיבוי הזה ואתם יכולים לשכור אותם במקום להשקיע ברכישה.

 השוואה בין מחוללים להשכרה

הנה כמה נושאים שכדאי להתייחס אליהם לפני שמחליטים באיזה מחולל להשתמש במהלך האירוע:

א. הספק – צי מחוללים להשכרה מגיע בטווח הספקים של 20-2000 KVA. המשמעות היא שאפשר למצוא מחולל לכל אירוע. כדאי לשכור אותם באירוע זמני, בתגבור למערכת חשמל קיימת או לתקופה קצובה מראש. אפשר גם לשכור אותם למקום ספציפי שבו בכלל אין תשתית חשמל, או שקיימת תשתית לא מספקת ולא יציבה. השכרה חוסכת בהוצאות ומונעת את הצורך בתחזוקה יקרה.

ב. טיפול בתקלות – הצלחת האירוע תלויה בשירות שתקבלו במקרה של תקלה במערכת החשמל. כאשר אתם משווים בין גנרטורים להשכרה, ודאו שיש שירות מסביב לשעון ושתמיד יש לכם למי לפנות. לצורך טיפול בתקלות אמורה החברה להעמיד לרשותכם צוות טכנאי מקצועי ומנוסה. הצוות יכול לטפל בכל סוגי התקלות ולשמור על בטיחות המשתתפים באירוע.

ג. צרכים ואופי השימוש – אי אפשר להמליץ באופן חד משמעותי על מחוללים מסוימים, כי צריך להתחשב באופי השימוש הצפוי מבחינתכם. במילים אחרות, לכל לקוח יש ציפיות אחרות מהמכונה. הדרך היחידה לבחור אותה ולא להתאכזב היא להגדיר מראש את הצרכים ואופי השימוש, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקבל המלצות ספציפיות.

הבדלים בין השכרה לטווח קצר וארוך

מפיקי אירועים מקצועיים שוקלים לעיתים לשכור גנרטורים לטווח ארוך, כדי לחסוך הוצאות גבוהות על השכרה לטווח קצר. בהשכרה לטווח ארוך כולל השירות הצבה של המחולל עם מיכל סולר צמוד בתוך כלוב למניעת גניבות, והשירות עצמו כולל תדלוק קבוע ואחזקה שוטפת.

לעומת זאת, בהשכרה לטווח קצר הדגש הוא על מענה מיידי למקרה של תקלה או בעיה נקודתית. השכרה לטווח קצר גם כוללת אספקה מהירה של גנרטור חלופי עד שמוצב במקום האירוע עד לפתרון התקלה. אלו שיקולים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים שירות וחותמים על החוזה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות