פתרון האחסון הכדאי ביותר לביתכם

פתרון האחסון הכדאי ביותר לביתכם

השקעה בפתרונות אחסון היא בעלת ערך עיצובי ופונקציונלי

כמעט בכל עיתון שמתמחה בנושאי העיצוב ניתן למצוא כתבה כזו או אחרת שמתמקדת בנושא פתרונות האחסון. מדובר בנושא בהחלט חשוב, כיוון שפתרונות אחסון טובים מאפשרים לנו לחיות ברמת חיים גבוהה גם כאשר שטח הבית שלנו קטן.. מעצבים תעשייתיים ומעצבי פנים מכל העולם משקיעים מאמצים רבים במרבית העבודות שלהם על מנת למצוא פתרונות אחסון שמצד אחד יהיו נוחים לשימוש ומצד אחר יהיו יפים ומעוצבים. בזכות ההשקעה הרבה שנעשתה בתחום ברחבי העולם, ניתן למצוא כיום אפשרויות מגוונות לאחסון חפצים בתוך הבית בצורה נוחה מאוד שאינה גורעת ממראה הבית אלא תורמת דווקא לסגנון ולעיצוב בו. השקעה בפריט אחסון טוב מאפשרת גם ליהנות מיופיו של הפריט ובו בזמן גם לייצר שימוש טוב ונכון במרחב של הבית.

פתרונות האחסון המומלצים ביותר

יש מספר פתרונות אחסון מומלצים עיקריים:

  • ארונות הזזה – בעוד שארונות רגילים דורשים פתיחה דלתות שגורעת מן המרחב בחדר, ארונות הזזה חיפה אינם משפיעים עליו כלל. מסיבה זו, הם מהווים פתרון אחסון נוח שמתאים כמעט לכל סוגי החדרים. מבחינת הערך העיצובי, כיום ניתן להשיג ארונות הזזה חיפה במגוון עיצובים עם שימוש בחומרים שונים ובצבעים מגוונים. בעוד שבעבר רוב הארונות היו עשויים מעץ, כיום ניתן למצוא גם ארונות שעשויים מזכוכית, מחומרים אקריליים ועוד, שמעוטרים בסוגים רבים של הדפסים וטקסטורות.
  • קופסאות מעוצבות – יש הרבה פריטים בבית שקשה למצוא להם מקום מוגדר, שבעגה היומיומית נקראים "פיצ'פקעס". רובנו נוטים לפזר חפצים קטנים אלו בכל מיני מקומות בבית, דבר שיוצר בלגן וחוסר סדר. הפתרון הטוב ביותר עבור דברים אלו הוא השקעה בקופסאות מעוצבות. כיום בכל חנות לעיצוב הבית ואפילו בחלק מהסופרים ניתן למצוא קופסאות כאלו שעשויות משלל חומרים, כמו עץ, קרטון או מתכת ועם כמות עצומה של עיצובים. הקופסאות משמשות גם כפריט מעוצב וגם כפריט שעושה סדר בבית.
  • פתרונות אחסון תלויים – כל קיר ריק אפשר להפוך לאזור אחסון נוח ויפה, באמצעות פריטי תלייה שונים שאפשר להתקין על גבי הקיר. לדוגמה, אם אין מקום למעילים, אפשר להתקין מתלה מעילים מיוחד. דוגמה אחרת – כאשר אין מקום למחבתות במטבח קטן, אפשר להתקין מתלה ווים למחבתות שגם מעניק עיצוב וינטאג' יפהפה. בנוסף לאלו יש כמובן את הדרך הקלאסית ליצירת מקום אחסון בתלייה, הלוא היא התקנת מדפים.

הסוד הוא ניצול של כל מרחב פנוי

כשמדובר במרחבים קטנים, הדרך הטובה ביותר לאחסון הפריטים היא ניצול חכם של החלקים הפנויים בו. כפי שנרמז קודם, הקירות למשל מהווים מרחב אחסון מצוין כשמשתמשים בהם נכון. גם בתוך ארונות אפשר למצוא מרחבים ריקים ולהניח בהם קופסאות. אפילו התקרה יכולה לשמש כמקום תלייה לפריט אחסון. השמים הם הגבול מבחינת יכולות ניצול המרחב.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות