כל מה שתייר צריך במקום אחד

תנסו לדמיין את המצב הבא: אתם נוחתים עכשיו בסין. אתם לא דוברים את השפה, לא מכירים אף אחד, לא יודעים מה המנהגים, מה הדברים השווים לעשות, היכן המקומות שפשוט אי אפשר לוותר עליהם ואיפה מומלץ לאכול ולישון. מה עושים? איך ממשיכים את הטיול מכאן? הרי עד שלא תמצאו מישהו הדובר אנגלית וסינית, לא תוכלו להמשיך בטיול שלהם, או אפילו יותר גרוע, תמשיכו בטיול אבל תפספסו המון דברים ולא תמצו את הפוטנציאל הטמון בארץ הנהדרת ושמה סין.

אם זה נשמע לכם מוכר, כנראה שאכן טיילתם במדינה באזור המזרח הרחוק והגעתם למדינה שפשוט לא "ידידותית" לתיירים. עכשיו, תנסו לחשוב כיצד תיירים מרגישים כאשר הם מגיעים לטיול בארץ. הנחת היסוד היא כמובן שהם אינם מכירים אף אחד בארץ ומעולם לא ביקרו או שמעו על ישראל ועל מה שיש לה להציע. האם אתם חושבים שישראל נחשבת למדינה "ידידותית" לתייר?

לפני שנענה על שאלה זו, הבה נבין בכלל האם יש לישראל ביקוש בתור מדינה תיירותית. האם יש צורך שישראל תהייה מדינה "ידידותית" לתיירים מחו"ל? התשובה היא כמובן שכן.

מדינת ישראל נתפסת כיעד תיירותי חשוב ומוכר לכל שלושת הדתות. המוסלמים רואים בירושלים עיר קדושה, שכן מוחמד עלה לשמיים בקרבת הכותל המערבי, וכמובן בשל מסגד אלאקצא. בשביל הנוצרים ישראל נחשבת למדינה החשובה בעולם בשל הולדת ישו בבית לחם, הליכתו על הכנרת ועוד סיפורים רבים אשר מושכים נוצרים רבים לעלות ולתייר במדינה. היהודים רואים בישראל הארץ המובטחת, הארץ שהובטחה לאברהם אבינו לפני אלפי שנים, הארץ אליה הביא אותנו משה אבינו ועוד סיבות רבות. לכן, מדינת ישראל חשובה ומהווה מוקד עלייה לכל שלוש הדתות הגדולות בעולם.

 הפיכת מדינה ישראל למדינה "ידידותית"  לתייר היוותה את הקטליזטור של הקמת הפורטל איי טרוול יזרעאל.

הפורטל הוקם בתחילת שנת 2011 מתוך מטרה לרכז לתייר את כל המידע הנחוץ לו, בצורה הפשוטה והנגישה ביותר, ובכך ליצור תשתית נוחה ושימושית לבלות, ליהנות ולטייל בישראל. הפורטל מנוסח בשפה פשוטה הנגישה לכל אדם, והכי חשוב, לכל תייר, לא משנה מאיזו מדינה היא מגיע. מתוך מחשבה לתת מענה לכמה שיותר תיירים ממדינות שונות, הפורטל מתורגם גם לאנגלית, הנחשבת לשפה הגלובלית.

באתר יש מידע מקיף, המתעדכן על בסיס יומי, בכל מה שקשור לתיירות בישראל ושעשוי להיות נחוץ לאנשים המעוניינים לטייל בארץ ולא ממש יודעים איפה להתחיל ומה המחירים המקובלים בארץ. הפורטל בנוי בצורת חיפוש המתחלקת לפי שלוש קטגוריות : מקומות לינה, מסעדות ובתי קפה ודברים לעשות.

במקומות לינה התייר ימצא עצמו בוחר בין מספר אפשרויות: אכסניות, מלונות בוטיק, מלונות, צימרים, דירות נופש, בתי הארחה, כפר נופש ועוד אופציות מגוונות. בקטגוריית מסעדות ובתי הקפה התייר יוכל לבחור לחפש מסעדה אשר את שמה הוא מכיר, או לבצע חיפוש לפי אזור, עיר או יישוב. בקטגוריה האחרונה, התייר יוכל לבחור בין מספר תחומים שעיקרם הוא כמובן דברים לעשות. לכל תחום יש מספר סיווגים. לדוגמא תחת  תחום האטרקציות נמצאים טיולי ג'יפים, ספורט ימי, חוות סוסים, מרכזי מבקרים, ספורט אתגרי ועוד.

כל בחירה שנעשית מלווה בתיאור מפורט בצורה של מיני סייט, המכיל מפה ודרכי הגעה, תמונות, מספר מילים על המקום, טווח מחירים, טלפון ליצירת קשר, אפשרות הזמנה און ליין ושליחת הודעה לבעל המקום.

לסיכום, כמו שראינו, ישראל נתפסת כמוקד עלייה לתיירים רבים מחו"ל. בשל כך עלה הצורך במקום אחד המרכז את כל מה שתייר צריך בצורה הפשוטה והנוחה ביותר. בדיוק על זה עונה הפורטל של איי טרוול ישראל.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות