כמה דברים שכדאי לברר עם התקליטן שלכם לחתונה

סגרתם חוזה מול מנהל אולם אירועים? הגיע הזמן לעבור לשלב הבא. אנו ממליצים לכם להתחיל לחפש תקליטן מיד לאחר שסגרתם אולם מכיוון שהטובים והמוצלחים שבהם תפוסים לכמה חודשים קדימה. 4-5 חודשים לפני החתונה זהו זמן מספיק טוב על מנת להתחיל לחפש תקליטן לאירועים. כדי שתצליחו להגיע לבחירה הטובה ביותר, להלן כמה נקודות שכדאי לשים אליהם לב.

בחירת תקליטן מחברת שירותי מוזיקה

ישנם תקליטנים לחתונות אשר מנהלים עסק של יחיד. כלומר הם הבעלים של העסק ויכול להיות להם עוזר שמסייע להם בזמן האירוע. ישנם תקליטנים שפועלים במסגרת קבוצתית . כלומר חברות שנותנת שירותי מוזיקה. בשום פנים ואופן אל תגיעו למצב בו חתמתם חוזה עם שירות מסוג זה מבלי שבחרתם באופן אישי את התקליטן שאתם רוצים מתוך החברה. לא, קריאת קורות החיים שלו והמלצות עליו אינה מספיקה. חשוב מאוד להיפגש איתו או עם כמה מהתקליטנים של אותה החברה באותו היום ולבחור את התקליטן שאתו יש לכם את הכימיה הכי טובה.

ביטוח צד ג'

בישראל עדיין אפשר למצוא אולם או גן אירועים במרכז שפועל ללא רישיון. כמו כן, ישנם גם תקליטנים שאין להם ביטוח צד ג'. לכן יכול להיות שמנהל האירוע לא יסכים לאפשר לתקליטן לנגן באולם בגלל שאין לו ביטוח צד ג'. ישנם לא מעט תקליטנים כאלה. תקליטנים לאירועים בתחילת דרכם לא מייחסים חשיבות לביטוח מצד זה או פשוט לא מודעים אליו. אז כדי שלא תבזבזו את הזמן שלהם תשאלו האם יש לו ביטוח צד ג'. יש לקבל ממנו עותק מתעודת הביטוח שלו, ולשמור אותו בחדר החתן והכלה.

לברר האם התקליטן משתמש בכריזה במהלך האירוע

ישנם זוגות שמאוד מעוניינים שהתקליטן ינהל את המסיבה. כלומר ידרבן את האורחים להגיע לרחבה, יכריז על כניסת הזוג לחופה, יכריז על הגשת המנות ועוד. ישנם זוגות שממש לא אוהבים אירועים שמתנהלים בצורה כזו. לכן, כאשר אתם בוחרי דיג'יי לחתונה תבדקו האם הוא עושה זאת או לא. ישנם תקליטנים שיאמרו לכם מראש שמלבד להכריז על תחילת החופה, הם לא משתמשים בכריזה בכלל לכן יש לקחת זאת בחשבון.

בררו איך הדיג'יי מתנהל מול האורחים שלכם

לא אחת האורחים בחתונה נתקלים בבעיות מול הדיג'יי. למשל אורחים שרוצים לבקש  ממנו שיעצור את המוזיקה לטובת הקרנת סרטון. ואת התקליטן מוצא את עצמו בבעיה: מצד אחד הוא לא רוצה לפגוע בזרימת המסיבה ולהפסיק את האירוע. מצד שני הוא לא רוצה לפגוע באורחים. כמו כן, לפעמים אורחים ניגשים לתקליטן ומבקשים ממנו לנגן את השירים שהם אוהבים. גם במקרה הזה התקליטן מוצא את עצמו בבעיה. לכן חשוב מאוד לדבר ולקבוע נהלים לגבי התנהלותו במסיבה בפגישה שלכם עם התקליטן.

מה לא כדאי לעשות: במקרים כמו בחירת רב, זוגות רבים בוחרים להגיע לאחד מטקסי החופה שהוא מנהל כדי להגיע להחלטה הסופית. מעשה זה מובן, אם כי לא כל הזוגות עושים אותו וגם זה בסדר. כאשר מדובר בבחירת תקליטן לאירועים, אין כל צורך לעשות זאת. חוששים לגבי יכולת התיקלוט שלו? תבקשו ממנו סט מוקלט או פשוט בקשו ממנו לתקלט במהלך הפגישה שלכם איתו –  כך תחסכו לכם זמן.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות