לא רק פיצה: המצבר מגיע עד לפתח הבית!

אם יש משהו שכל אחד זכה פעם לקבל עד פתח הבית הוא פיצה – המאכל האהוב הנוכח בכל בית בישראל, לרוב לאחר שהיא הוזמנה מפיצרייה והגיעה עד אליכם. מה שסביר להניח כי טרם דפק על דלת הבית שלכם הוא מצבר הרכב שלכם. הרצון ליהנות מאיכות חיים גבוהה ובעיקר לאפשר לכם לעשות כמה שפחות למען מה שאתם צריכים, הוליד שירות מהפכני של מצברים עד הבית. המשמעות? הימים בהם הייתם ממתינים שעות ארוכות במוסכים ובחנויות אינם עוד! אז מתי תוכלו להסתייע בשירות?

 

המקרה הראשון: מקרה חירום

שירות של מצברים עד הבית הוא שירות שמשדרג את החוויה שלכם בכל הקשור להחלפת המצבר ברכב. המקרה הראשון שמתאים לשירות שכזה הוא כמובן מקרה חירום. לא מעט נהגים מדווחים על רעשים לאורך הנסיעה או על נסיעה קטועה – מה שלעתים מסתבר ככשל במצבר עד לכדי מצב שבו הרכב נתקע באמצע הדרך. במקרים שכאלו לא תצטרכו לקחת מונית אל חנות המצברים, אלא שתוכלו להמתין במקום מבטחים ולהזמין את המצבר עד אליכם.

 

המקרה השני: הזמנתם את המצבר מבעוד מועד

שירות זה אינו שירות שבא להטיב עמכם רק במקרים בהם אתם זקוקים לשירות SOS. שירות מצברים עד הבית הוא שירות שאתם יכולים לתאם אותו גם חודשים לפני! כידוע, על כל מצבר ישנו תאריך המסמל את תקופת השימוש המומלצת שלו. במידה ומהסתכלות על המצבר אתם מגלים כי נותר לו רק עוד חודש, תוכלו להזמין את המצבר החדש שלכם כבר מעכשיו. מה יוצא לכם מזה? חיסכון אדיר בזמן ובעיקר אתם מפחיתים את הסיכוי שהמצבר יעשה בעיות וישאיר אתכם חסרי אונים בתוך הרכב שלכם.

 

מה אתם מקבלים? שליפת המצבר הישן, שילוב החדש

שירות זה הינו שירות איכותי, מקצועי ומקיף שאף מתעלה על זה הניתן במוסכים ובחנויות. יגיע אליכם נציג שיבדוק כי אכן יש סיבה להחליף את המצבר, ולאחר מכן הוא ישלוף את המצבר הישן ויתקין עבורכם את זה החדש. מה אתם צריכים לעשות? פשוט ליהנות מהדרך!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות