נפח הדוד כמשפיע על חוויית השימוש שלכם

מקלחת עם חמים עבור רבים היא הרגע המפנק ביותר ביום. אם לא די בכך, מדובר על רגע שלרוב הופך לרגעים – שכן ישנם אלו הנהנים מרחצה מפנקת גם פעמיים ביום, בבוקר ובערב. מה שמשפיע על חוויית השימוש שלכם הוא בין היתר נפח הדוד שלכם. במעמד התקנה של דוד שמש, סביר כי תישאלו על ידי מתקין הדוד מספר שאלות על מנת להתאים לכם את נפח הדוד המתאים לכם ביותר. מספר הנפשות בבית שלכם ודפוס השימוש ישפיעו באופן ישיר על הנפח שיותאם לכם. לפניכם, המידע הרלוונטי לבחירת דוד בנפח מתאים:

 

נותנים לשמש לעלות ונהנים ממים חמים

הודות לדוד השמש שמתקינים אצלכם, תוכלו ליהנות ממים חמים בחסות השמש מבלי שיהיה עליכם לצרוך אנרגיה חשמלית. בכדי שהחוויה שלכם מהשימוש בדוד תהיה אידיאלית, חשוב להתאים דוד בנפח מתאים. אם כן, על פי איזו חלוקה מבוססת בחירת הדוד? שימו לב: הדוודים המותקנים כיום מגיעים בגדלים של בין 80 ליטרים ל-200 ליטרים. הגדלים הפופולארים ביותר הינם של 80 ליטר, 120 ליטר ו-150 ליטר. איזה דוד מתאים לכם? אם אתם זוג צעיר, הרי שדוד בנפח של 80 ליטר יתאים לכם. שלוש נפשות ועד ארבע נפשות יסתפקו בדוד של כ-120 ליטר, ואילו אם אתם משפחה גדולה יותר של חמישה או שישה אנשים, יומלץ לכם הדוד בנפח של 150 ליטר.

 

האם נדרשת עבודת תחזוק לדוד?

דוד שמש הוא דוד שלא משרת אתכם רק בעונת הקיץ כפי שנהוג לחשוב, אלא גם בימים נוספים לאורך השנה בה השמש נוכחת בשמי ישראל. על מנת שקרני השמש אכן יוכלו להשפיע על זמינות המים החמים שלכם, נדרשת עבודת תחזוק אחת לעונה. התחזוק המשמעותי ביותר הוא כמובן ניקוי קולטי השמש הנמצאים על גג הבית או הבניין שלכם. ההמלצה היא לתאם מראש עם טכנאי דוודים שיבצע עבורכם את עבודת הניקיון. מאחר ומדובר על קולטים הנמצאים על הגג, נדרשת מיומנות רבה בעבודה על גג. ניקיון הקולטים מאבק ולכלוך אחר יבטיח קליטה אידיאלית שתתורגם למים חמים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות