להצליח להיגמל במרכז הגמילה הנכון

לדעת לבחור איפה לעבור את תהליך הגמילה שלכם זה דבר לא מובן מאליו. כל מרכז וההתמחות שלו, וכל מרכז עם אחוזי ההצלחה שלו. לא כל המרכזים זהים, שכן בסופו של דבר תהליכי גמילה הם לא מכניים, אלא עגולים, הוליסטים, ותלויים מאוד גם בתנאים שמסביבכם וגם באנשים שמלווים אתכם בתהליך.

אז נכון, אתם צריכים את המוטיבציה כדי להיכנס לתהליך, ואתם חייבים להבין מבפנים שהגיע הזמן לעשות כמיטב יכולתכם ולהיגמל. אבל זה רק יריית הפתיחה. ההמשך הוא סימביוזה בין הרצון והיכולת שלכם לבין הצוות המנצח, וביחד, תוך התאמה אישית של הנתיב שלכם, תגיעו מההחלטה ועד לביצוע המושלם, להפוך שוב לבעלים מלאים על החיים שלכם, ללא תלות בחומר או בהתמכרות כלשהי.

2 דוגמאות לשיטות הטיפול המוצלחות

  1. 12 הצעדים – שיטה בינלאומית עם מרכזים בכל העולם, אחת השיטות המוצלחות והמדוברות ביותר שלוקחת אנשים משלב של התמכרות עמוקה ועד לחופש מוחלט ושליטה מלאה בחייהם, התפתחות אישית ושגשוג בחיים. שיטה שמבצעת מהפכים של ממש לכולם.
  2. טיפול קבוצתי – הדינמיקה הקבוצתית מביאה כוח אחר למרחב, מוטיבציה ואפשרויות שפשוט אי אפשר באחד על אחד. היא מעולה בכל הנוגע להתמודדות עם הסתרה ובושה, שהם פעמים רבות לא רק בהקשר של הסתרת ההתמכרות מהמשפחה והחברים, אלא גם מהווים חלק מהבסיס לעובדה שהאדם מצא את עצמו מתמכר למשהו מלכתחילה.

מה עוד מציע מרכז הגמילה האידיאלי?

מעבר לשיטות טיפול מוכחות, הרי שכל מרכז גמילה אידאלי חייב להעסיק צוות מומחים ברמה גבוהה מאוד, אנשים למודי ניסיון אשר ראו כבר דבר או שניים, אנשים שיכולים לפגוש את האתגרים ברמת המפגש האישי עם כל אחד מהנגמלים.

בנוסף המתקנים עצמם צריכים להיות ברמה גבוהה, כדי לאפשר את התמיכה הנדרשת בנוחות המרבית כאשר עוברים תהליך שבמהותו הוא לא קל. מרכז הגמילה האידיאלי אם כך הוא מקום שנעים לשהות בו, מקום מוגן ומגונן אשר מציע מעטפת חמה ואוהדת, מקצועית ומתגמלת באופן בריא והרמוני. במרכז שכזה אתם תמצאו את הכוחות הנדרשים להשלים את תהליך הגמילה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות