מאגר דפי צביעה לחגים באתר דופי

חוברות צביעה ודפי צביעה לחגים קיימים כבר דורות על גבי דורות בישראל ובעולם, אבל זה לא אומר שהם כבר לא פופולריים היום. למעשה, לא רק ילדים בכל הגילאים יכולים להפיק תועלת מצביעה במגוון דרכים, אלא גם הוריהם של אותם ילדים. רגע לפני שאתם מבזבזים עשרות שקלים על דפי צביעה לילדים, המשיכו לקרוא מה אתר דופי מציע לכם:

  • מגוון ענק: באתר DOOPI מספר אסטרונומי של כ-43,000 דפי צביעה לילדים!
  • NO כסף: שמעתם נכון, באתר דופי כלל דפי הצביעה הם חינמיים לחלוטין להורדה והדפסה.
  • בקשות מיוחדות: ניתן לבקש מצוות האתר להוסיף דוגמאות שאינן קיימות בו.
  • דוגמאות ע"י אומנים: באתר דופי תמצאו דפי צביעה לילדים אשר מאוירים על ידי אומנים ישראלים. אם ברצונכם לפרסם דפים שלכם באתר, אתם בהחלט מוזמנים ליצור קשר עם צוות DOOP ולשלוח את הדוגמאות שלכם. אנו נדאג לפרסם אתכם בצירוף קרדיט.

מה כ"כ מושך וממגנט בדפי צביעה לילדים?

מה כ"כ ממגנט בחוברות ודפי צביעה לחגים לילדים, שמושך אפילו הורים להתעסק עם הדפים האלו במשך שעות? ובכן, האמת שהתשובה מורכבת. במשהו כל כך פשוט כמו "דף צביעה לילד", מסתתרים המו אלמנטים התפתחותיים שונים. למשל, הדפים האלו עוזרים לפתח מיומנויות מוטוריות עדינות, בד בבד שהם מעודדים ביטוי של יצירתיות.

אילו יתרונות נוספים יש בדפי צביעה?

נוסף על מה שציינו עד כה, חוברות צביעה לחגים לילדים מאפשרות לשפר ריכוז ומיקוד, מה שכידוע, לילדים חסר לפעמים. בסופו של דבר, פעילויות מהסוגים האלו בעצם מגרות את מרכז היצירתיות של המוח, מגבירות את המודעות החזותית-מרחבית ומאפשרות לילדים לחקור, להכיר ולגלות צבעים וצורות שונות. כמו כן, ניתן אפילו לשלב התנסויות עם מרקמים שונים, כמו למשל כאשר מדביקים נצנצים, חול, אבני חן קטנות ועוד.

למה דפי צביעה בחינם באתר DOOPI?

באתר DOOPI תמצאו יותר מ-43,000 דפי צביעה לגמרי בחינם, 0 שקלים מהכיס שלכם. זאת, מפני שהאתר הוקם עבור, בשביל וכדי לשרת את ההורים ולספק להם מענה עבור פעילויות לילדים. במקום לחפש אטרקציות לילדים במאות שקלים, קחו לכם דפי צביעה לכל לחגים בחינם, שבו איתם ואפילו קחו חלק בצביעה. או לחילופין, תתפנו לסידורים שלכם בזמן שהילדים צובעים.

צרו קשר עם צוות דופי לבקשות מיוחדות

רוצים דפי צביעה של גיבורי קומיקס ספציפיים? אולי דפי צביעה לחגים עם שילוב של מאכלים שונים? ככה או ככה, באתר דופי תמצאו הכול מהכול. אבל, אם לא תמצאו את מה שאתם מחפשים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות האתר ותקבלו במהרה את הנדרש לכם. גם אם הדפים לא קיימים באתר, הצוות ימצא לכם את מה שאתם מחפשים ויפרסם אותם. כדאי לדעת, כלל הדפים מותאמים לכל סוגי המדפסות, כולל לייזר! חג שמח!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות