מחירון סוכות של אתר איי סוכות

מה צריך לסוכה בחג הקרוב? כמה עולים קישוטים לסוכות? האם אפשר גם לשכור סוכה במקום לקנות אחת חדשה? צוות ISUKOT ריכז עבורכם מדריך מקיף, כדי שלא תצטרכו לבזבז כסף שלא לצורך – המשיכו לקרוא כיצד בונים סוכה בזול, אבל כזאת שכיף לארח בה.

קודם כל, חשוב להתחיל עם גודל הסוכה, שכן יש צורך להבין כיצד בוחרים את גודל הסוכה הכי מתאים לצרכים ספציפיים. לכן, כדאי לנסות לחשב מראש כמה אנשים אתם תהיו בחג, כאשר מספר הנפשות צריך להיות לפחות כמו סך הכול של המטרים הרבועים של הסוכה. לדוגמה, סוכת 6 מ"ר תתאים למשפחה של 6 נפשות. הנה כמה מהסוכות הנפוצות ומחיריהן:

  • סוכת 4 מ"ר: סוכות אלו נקראות סוכות 2X2, הן נמכרות בעלויות ממוצעות של כ-650 ₪.
  • סוכת 6 מ"ר: סוכות 2X3 הן סוכות 6 מ"ר, כאשר אלו יכולות לעלות בין 650 – 750 ₪ בממוצע.
  • סוכת 3X3: סוכות 3X3 הן סוכות 9 מ"ר, כאשר אלו נמכרות במחירים של כ-850 ₪ ומעלה.
  • סוכות 4X3: סוכות 12 מ"ר מתאימות למשפחות של למעלה מ-10 נפשות, כאשר אלו יימכרו במחירים של כ-950 ₪ ומעלה.
  • סוכת 5X3: סוכות 5X3 הן הסוכות הגדולות ביותר, הן יימכרו במחירים ממוצעים של כ-1,050 – 1,150 ₪.

איך נקבע מחיר סוכה כשרה או לא כשרה?

בין אם אתם בוחרים סוכה כשרה או לא כשרה, מחירי סוכות נקבעים לפי כמה פרמטרים שונים. לדוגמה, עובי הברזל, אשר תפקידו לקבוע עד כמה המסגרת של הסוכה תהיה יציבה (ועדיין ארעית כמתבקש בהלכה). כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את סוג צביעת הברזל ואת המסוגלות שלו לעמוד בפני חלודה.

בשורה התחתונה, כמו בכל מוצר אחר, גם מחירי סוכות נקבעים לפי איכות המוצר. במקרה של סוכות, איכות הבדים היא אחד מהגורמים לקביעת המחיר. הבד היקר ביותר הוא בד המצנח, כאשר כותנה נחשבת לא פחות איכותית אבל כן יותר זולה.

 איזו סוכה לבחור? – ISUKOT עונים

בסופו של דבר, הכול מסתכם בצרכים שלכם מהסוכה. האם אתם צריכים שהיא תהיה כשרה ושתתאים לאירוח של אנשים רבים? בהתאם לצרכים שלכם, בחרו את הסוכה שתענה על הקריטריונים האלו. מעבר לסוכה עצמה, תמיד זכרו שיש הוצאות נוספות.

ההוצאות הנוספות של רכישת סוכה כוללים את רכישת הסכך, הדפנות, הבדים, הקישוטים ועוד. באופן כללי, אלו פריטים די זולים, כאשר בכל הנוגע לסככים, המחירים מתחילים מכ-100 ₪ לסכך של 1.6X1.6. בעבור סכך 3.2X3.2, תשלמו כ-180 ₪ ומעלה.

צריכים סיוע נוסף בבחירת סוכות לחג?

לא בטוחים כמה עולה סוכה לצרכים שלכם?

צוותISUKOT  ישמח לספק לכם מענה מקיף, כמו גם סיוע של השוואת מחירים בין סוכות – השאירו פרטים כעת.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות