מאוורר תקרה Swing למה הוא טוב לעסקים

עסקים רבים מחפשים דרכים לחסוך בעלויות מצד אחד ולגרום ללקוחות שלהם בצורה נוחה ונעימה כשהם באים אליהם. על מנת לייצר את הנוחות לצד החיסכון, יש להתאים בין היתר את המבנה ואת מה שיש בו לצרכים של הלקוח. דוגמא טובה לכך היא כל מה שקשור למיזוג אוויר במקום ובפרט התקנת מאוורר תקרה Swing

ישראל כידוע היא מדינה חמה אשר סובלת מחום כבד במשך רוב ימות השנה. לכן אנחנו מחפשים כל הזמן איך ליהנות מאוויר קר, כלומר ממיזוג. מרביתנו מעדיפים לשבת באזור ממוזג במסעדה או בבית קפה ולא בחוץ שם אנחנו עלולים לסבול מחום לא נעים שיפריע לנו ליהנות מהארוחה. אחת הדרכים לפשר בין הרצון שלנו לדאוג שהלקוחות שלנו ירגישו טוב ונעים במקום לבין הרצון שלנו לחסוך, הן בעלויות הראשונות (עלויות רכישה והתקנה) והן בעלויות השוטפות (עלויות התקנה), היא לוותר על המזגן או לפחות להתקין מזגן אחד פנימי כשלצידו מאווררי תקרה. ביחד עם יעשו את העבודה ויתנו ללקוחות שלנו תחושה מאוד נעימה.

ראשית, מאוורר תקרה Swing מערבל בצורה יעילה את האוויר בחדר וכך הוא יוצר רוח טבעית, לא סינתטית. רוח נעימה שמגיעה לכל מקום בחדר. זה בהנחה שאנחנו דואגים להתקין את המאוורר במרכז החדר ולא בפינה שלו.

שנית, כשהמזגן מייצר אוויר קר, המאוורר יכול לערבל את האוויר הזה וכך אוויר קר שנוצר במקום אחד בחדר יכול להגיע למקומות אחרים. כאן זו שאלה של פיזיקה כמובן, מה גודל החדר, איפה ממוקם המזגן, מה הגודל שלו ומה גודל המאוורר. אך בתכנון נכון זה אפשרי וגם חסכוני מאחר וזה מונע מאיתנו את הצורך להתקין יותר ממזגן אחד.

שלוש, מאוורר תקרה Swing משתלב היטב בעיצוב הכולל. ניתן לרכוש מאווררים בצבעים ובחומרים שונים, עליהם ניתן להתקין מנורות מסוגים שונים, מה שגם משנה במובן מסוים את העיצוב של המאוורר וכתוצאה מכך של החדר כולו וגם חסכוני מאוד. במקום להתקין עוד מנורות, מתקינים מנורה אחת על המאוורר.

לא רק ללקוחות הוא טוב

במקומות רבים בחרו לעבור לעבודה עם מאוורר תקרה Swing לא רק מתוך דאגה ללקוחות אלא גם לעובדים. מאחר ובקבוצה גדולה בדרך כלל יהיה ויכוח מה עדיף מזגן דלוק או כבוי, הרי שמאוורר תקרה הופך את הויכוח הזה למיותר. מאחר והוא לא יוצר אוויר קר ולא נעים כמו מזגן אלא הוא מערבל את האוויר הקיים, מקרר את החדר מצד אחד אך לא מקפיא אותו, כפי שעובדים רבים יטענו שמזגן עושה לעיתים קרובות.

מה עוד שהתקנת מאוורר תקרה הוא דבר הרבה יותר נוח להתקנה ולתפעול, וברגע שנרצה לעבור משרד, תמיד נוכל לקחת אותו איתנו, דבר שלא תמיד אפשרי עם מזגנים (אחת כמה וכמה אם מדובר במשרד שכור)

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות