מגנטים לאירועים – האטרקציה שלכם לחתונה

היום כל אירוע יום הולדת, בת מצווה או אירוע חגיגה אחר, דורש שתהיה בו אטרקציה כלשהי, מיוחדת ומשמעותית שתעשה את חתן או את כלת השמחה מאושרים ומרוצים מהיום הגדול שלהם.

איך בוחרים אטרקציה מיוחדת?

קודם כל עלינו כמובן לחשוב על חתן או על כלת השמחה. הרצונות שלהם, בין אם הם ילדים קטנים שחוגגים יום הולדת או בת מצווה, או בין אם מדובר באנשים מבוגרים שאנו קונים להם אטרקציה במתנה ליום נישואין או תאריך משמח אחר – הם הנושא המרכזי של האירוע. אם מדובר בילדים –  כל ילדה מתעניינת בדברים אחרים, ואחת שתרצה סדנת שוקולד המונית אולי לא תרצה הפעלה של בלונים, וזו בתורה לא תסכים לרעיון של סטנדאפיסט שיבוא לבדר את קהל האורחים והאורחות שלה. כלומר, כל אטרקציה היא אטרקציה אישית ומותאמת לאירוע.

אם מדובר במבוגרים כמובן, יש חשיבות לגבי מה אוהבים בני הזוג או החתן אליו מיועדת האטרקציה. לא נקנה קפיצת בנג'י או צניחה חופשית למי שסובל מפחד גבהים, כמובן, מיותר לציין שמי שמפחד מהמים לא ייהנה מקורס צלילה במתנה.

חזרה לילדים – חשוב לציין שאטרקציה לבת מצווה צריכה להתאים גם לאופיו של האירוע. ילדה שתערוך סעודת ערב מכובדת ומעונבת לא תוכל להזמין ליצן –בדיוק באותו האופן שאטרקציה לבת מצווה בדמות משרתים מעונבים ומכובדים, לא תהלום אירוע שבבסיסו הוא ילדותי ומצועצע.

המחיר והרצונות של האורחים והחוגגים

חשוב לקחת בחשבון את נושא המחיר. עלות ההפקה של אירועי ימי הולדת עולה כל הזמן ויש לשים לזה לב, אם פעם ניתן היה לסגור יום הולדת במחירים מצחיקים, כיום אירועי יום הולדת היא כבר סיפור אחר לגמרי, הטומן בחובו עלויות נלוות של אלפי שקלים. כלומר, כאשר בוחרים אטרקציה או חגיגה תבחרו היטב, בוודאי חשוב שתתחשבו ברצונות חתן או כלת השמחה – אך לא פחות חשוב לשים לב להתנהלותכם הכלכלית ולא לחרוג מהמסגרת שהצבתם. כאשר מדובר במתנה לזוג חברים או לאדם מבוגר, הם יבינו את השיקולים גם בלי שתשברו את הראש.

אטרקציות ומתנות הם תחום לא פשוט, שיש לחשוב עליו לעומק. כאשר בוחרים נכון, המושא של מתנתנו מרוצה ושמח, ואנחנו גאים שהעלינו חיוך על שפתיו. בדרך לשם יש להקפיד כמובן לא לעשות טעויות שייזכרו לנו בראשו ובכיס לאורך זמן

המאמר מוגש באדיבות מגנטים לאירועים של מגנטוס: http://www.memagnetos.co.il

כתיבת תגובה

תפריט נגישות