קניית צפיות ביוטיוב

יצרתם סרטון תדמית לעסק, פרסמתם אותו ביוטיוב ועכשיו אתם מחפשים דרכים איך להביא לידי כך שצופים יראו אותו? יצרתם שיר ואתם רוצים להפוך אותו למפורסם? יש דרכים רבות כיצד להפוך כל סרטון ביוטיוב לסרטון נפוץ ופופולארי, כל אחד רוצה שהסרטון שלו יהיה כזה, אתם יכולים לעשות זה בדרך מאוד פשוטה.

בזמן שחברות רבות מחפשות דרכים לקדם את הסרטונים שלהם, לעיתים בהצלחה לעיתים בפחות הצלחה, לכם יש הזדמנות באמצעות קניית צפיות ביוטיוב לגשת ישר לעניין, להגיע למקום ממנו אתם יכולים, באופן יחסית מהיר, לגרום לכך שגולשים רבים יצפו בסרטון שלכם, ולאחר מכן עם הזמן תוכלו לקדם אותו דרך פלטפורמות שונות על גבי ההצלחה שיצרו עבורכם אותם צופים, בשביל להגיע לקהלים רבים נוספים.

הרעיון של קניית ציפות ביוטיוב הוא מאוד מקובל ונעשה כיום גם ברשתות חברתיות אחרות, כך למשל אפשר למצוא דרכים לקניית לייקים לפייסבוק וכן קנית עוקבים באינסטגרם. המטרה היא להפוך את מה שאנחנו מפרסמים לויראלי ולהביא אותו לכדי חשיפה גדולה, ברגע שזה קורה, אז גם גולשים יותר ממוקדים, כלומר כאלה שאנחנו מחפשים שיצפו בסרטון או בתמונות שלנו, יגיעו אליו.

כיצד מתבצעת קניית צפיות ביוטיוב

ראשית כמו שאמרנו מדובר על צפיות אמיתיות לכל דבר, מדובר על עניין חוקי לגמרי. הרעיון הוא מאוד פשוט, אתם יכולים לרכוש מחברה "פול" כלומר רשימה של משתמשים ישראליים (אמיתיים לגמרי) או משתמשים בינלאומיים (גם כן אמיתיים לגמרי) והחברה תספק לכם תוך זמן קצר את הנתונים, כך שאותה רשימה תצפה בסרטון. מה שאתם צריכים לעשות זה לתת לחברה את הפרטים שלכם, קרי קישור ללינק, פרטי התקשרות ואמצעי תשלום.

יש לזכור, מדובר על שירות שפועל על מגוון רחב של סרטונים, החל מסרטי תדמית, קליפים מוזיקליים, פרסומות, סרטי הדרכה ועוד. חשוב מאוד שהסרטון יהיה מושקע ואמיתי , סרטון אשר הכנתם בעזרת במאים מקצועיים ואנשי מקצוע, הסרטון צריך לשלב קטעים שונים שיכולים לעזור לכם לקדם את העסק או את עצמכם. בכל שלב, לצד הצפיות שזה עתה רכשתם, הסרטון גם יככב בקרב גולשים שיגיעו אליו דרך יוטיוב או דרך פלטפורמות אחרות, ועל כן הוא חייב להיות אמיתי וייחודי.

מדוע אנחנו צריכים להשתמש באפשרות של קניית צפיות ביוטיוב?

יש לכך שתי סיבות עיקריות, הראשונה, ברגע שאנחנו רוכשים צפיות, אנחנו מגדילים את נפח הגולשים שצפו בסרטון ובכך אנחנו למעשה מגדילים את החשיפה אליו, במקרה כזה רק המקומות בו יתפסם הסרטון יהיו רבים יותר והם יגיעו ליותר אנשים. זו הסיבה שתמיד עדיף לבחור באופציה של רכישת רשימת משתמשים ישראלית ולא רשימת משתמשים שלא תהיה רלוונטית עבורנו.

שנית, כאשר אנחנו מבצעים קניית צפיות ביוטיוב, אנחנו הופכים אותו לפופולארי יותר ובכך הוא זוכה לדירוג גבוהה יותר ובעקבות כך, לחשיפה גדולה יותר.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות