על עיצוב מטבחים ושיפוץ מטבחים חדשים

יש הרבה מאוד דברים שאנחנו יכולים לעשות בשביל לשדרג את המראה של הבית שלנו. אם אנחנו רוצים לשדרג את המראה של הבית שלנו אנחנו חייבים להשקיע בעיצוב שלו וגם לשפץ אותו. עיצוב המטבח בבית שלנו מחדש ושיפוץ שלו יכולים לשדרג את העיצוב הכללי של כל הבית. עיצוב מטבחים יכול לאפשר לנו להפוך את הבית שלנו ליוקרתי יותר. אם אנחנו רוצים לעצב מחדש את הבית שלנו כדאי לנו להתייעץ עם מעצבת פנים או עם אדריכל. אנשי מקצוע אלו יוכלו להמליץ לנו מה יכול להיות העיצוב היפה ביותר של המטבח שלנו. הם יוכלו להמליץ לנו איך כדאי לנו לעצב את המטבח ואיך כדאי לנו לשלב אותו עם העיצוב הכללי של כל הבית שלנו.

עיצוב מטבחים – למה חשוב לשים לב כאשר מעצבים מטבח?

עיצוב מטבחים מהווה נושא מורכב מאוד. כאשר מעצבים מטבח יש אינספור אפשרויות. אנחנו יכולים לבחור לעצב אותו בסגנון כפרי, בסגנון אורבני או בסגנון יפני. חשוב שנבחר לעצב את כל הבית שלנו וגם את המטבח שלנו בסגנון שאנחנו אוהבים ומרגישים בו בנוח. אנחנו יכולים להתייעץ עם צוות עיצוב פנים מקצועי שיתכנן עבורנו מספר תכניות למטבחים – מהם נבחר את התכנית שהכי מתאימה לנו. כאשר אנחנו מעצבים את המטבח בבית שלנו חשוב שנשים לב שהוא לא רק יפה אלא גם שנוח לבשל בו. חשוב שיהיו בו הרבה מאוד משטחי עבודה, מקום אחסון וגם שיהיה קל ונוח לנקות אותו.

יש להרבה אנשים שאלה שמטרידה אותם בנושא המטבח, וזה נושא הפרקטים: הרבה מתחבטים בשאלה אם לשים פרקט במטבח או לא… אין ספק שבימינו הפרקט נהפך להיות חלק בלתי נפרד מהעיצוב בבית, אבל כשמגיעים לנושא המטבח נכנסים לפחדים שהאם מתאים לעשות שם פרקט או לא בגלל הרטיבויות. הרבה לקוחות יעדיפו לשים שם פיויסי דמוי פרקט ובכך לסיים את הפרשה, אבל בשורה התחתונה, הדברים לא ממש נכונים, כיוון שהפרקטים של הלמינציה כיום יכולים לעמוד ברטיבויות קצרות טווח במטבח, כי הרי כשנופלים מים מהמטבח אנחנו לא נשאיר אותם עומדים, אלא מייד ננגב. לכן גם אם אנחנו מתכננים לקנות פרקטים בזול, נוכל גם לשים אותם במטבח בלי חשש. כמובן שכל זה מדובר בפרקטים ברמה נורמלית כמו הגרמני והבלגי, ולא סיני או משהו דומה…

למה חשוב לשים לב לעיצוב של ארונות מטבח?

אחד הדברים שהכי חשוב לשים לב אליהם בעיצוב של מטבחים הוא העיצוב של ארונות המטבח שלהם. עיצבו ארונות מטבח יכול להפוך את המבטח שלנו למקום שנעים מאוד לשהות בו ולבשל בו. כאשר אנחנו מעצבים את ארונות מטבח חשוב לשים לב גם לאסתטיקה של הארונות וגם לפרקטיות שלהם. חשוב מאוד להקפיד שהם יהיו יפים מצד אחד ומצד שני שהם יענו על כל הצרכים שלנו. אנחנו יכולים לבחור לעצב את הארונות של המטבח שלנו באופן שיהיה מקורי מאוד או יצירתי. אנחנו יכולים לבחור דלתות לארונות שיהיו עשויים מעץ, מזכוכית או מחומרים אחרים. חשוב לוודא שבכל ארון יהיה לנו מספיק מקום אחסון לכלי מטבח וגם למוצרי אוכל שונים. שלב התכנון של הארונות הוא שלב חשוב מאוד והוא יכול לאפשר לנו ליהנות ממטבח שמותאם אישית לצרכים ולטעם האישי שלנו.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות