מדוע כדאי לערוך אימוני כושר לילדים?

המון אנשים בוגרים כיום בוחרים להשקיע את זמנם הפנוי וגם את זה שאינו פנוי בתכנית אימוני כושר. המודעות לאורח החיים הבריא הכולל תזונה נכונה ואימוני כושר נמצאת כיום בשיאה, ואפילו הילדים הקטנים נחשפים הודות לרשתות החברתיות למובילי דעת קהל המעבירים מסרים חשובים בנושאים אלו. אז למרות שהילדים גדלים בעידן טכנולוגי בו הם מרותקים למסכים, אפשר לחשוף אותם גם לתרבות אחרת: הכניסו גם אתם את ילדכם לתכנית של אימון כושר לילדים!

 

זמן איכות הרחק מהטלוויזיה והסמארטפונים

מרבית הילדים כיום בוחרים להעביר את זמנם אל מול המסכים – מסך הטלוויזיה והמסך של המכשיר הסלולארי שלהם. הילדים ובני הנוער כיום נהנים להעביר את זמנם במשחקים, רשתות חברתיות ואתרים שונים המציעים תכנים המיועדים להם. בפועל, לא אחת נפגעים הקישורים החברתיים ואם לא די בכך, במקום להיות ילדים תזוזתיים, הילדים כיום יושבים שעות רבות לאורך היום גם במסגרות החינוכיות וגם לאחר מכן בשעות הפנאי שלהם בבית.

 

מחנכים את הילדים לאורח חיים בריא

אימון כושר לילדים הוא הרבה מעבר לפעילות גופנית: הכנסתם של הילדים למעגל שכזה מאפשר להם ליהנות מחינוך לאורח חיים בריא כבר בגיל זה! המון פעמים ההחלטה ליהנות מאורח חיים בריא המבוסס על פעילות תקינה ותפריט מאוזן, היא החלטה המגיעה בגילאים בוגרים יחסית, אך לכם כהורים יש את היכולת להעניק לילדכם את איכות החיים כבר בגיל זה. אימוני הכושר לילדים מותאמים לילדים ומכניסים אותם לכושר בריא – כושר גופני התורם להם גם בשחרור לחצים ומתחים.

 

חושפים אותם למעגל חברתי נוסף

בנוסף, אימון כושר לילדים הינו אימון החושף אותם למעגל חברתי נוסף. מצד אחד ניתן להכניס את הילדים לכושר גם במסגרת של אימונים אישיים, אך ניתן לערוך את האימונים גם בפורמט של אימונים קבוצתיים עם מספר ילדים. כך, הילדים רוכשים לעצמם חברים נוספים וגם המעגל החברתי שלהם מתרחב. שלבו את ילדכם במעגל התומך באימון כושר בריא ומאוזן והעניקו להם את איכות החיים הזו כבר בגילאים הצעירים! נפש בריאה בגוף בריא – גם לילדכם מגיע ליהנות!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות