5 המזכרות המובילות לאירועי החתונה 2017

בכל שנה מחדש, ענף החתונות מתחדש עם מזכרות לחתונה! כמו זוגות רבים אחרים, גם אתם החלטתם לפנק את האורחים עם מזכרות מדליקות ומקוריות? לפניכם חמשת המזכרות הגדולות לאירועי החתונה 2017!

 

פמוטים עם הקדשה מכם

הענקת פמוטים לאורחים משדכת בין הרצון להעניק מזכרת שימושית ומרגשת, ובין הרצון להפוך את המזכרת לכזו המשלבת אתכם. תוכלו לשלב על הפמוטים את השמות שלכם וגם את תאריך האירוע. כך, בכל יום שישי עם הדלקת הנרות, יזכרו באירוע המרגש שלכם.

 

כוסות צ'ייסר

מה הוא האירוע שלכם אם לא חגיגה של אהבה? בר האלכוהול הינו מוטיב מרכזי מאד באירוע החתונה שלכם, בו כולם ממלאים את הכוסות ומרימים אתכם לחיים! את החגיגה הגדולה יהיה ניתן להמשיך עם הענקת מזכרות לחתונה בדמות צ'ייסרים ממותגים לאורחים. גם במקרה זה, תוכלו למתג אותם ולהפוך אותם לאישיים יותר עם שילוב השמות שלכם.

 

קופסת גפרורים ממותגת

את אש האהבה שלכם ניתן יהיה להעביר גם לאורחים עם קופסת גפרורים. מזכרת זו היא כנראה אחת המזכרות השימושיות ביותר, שכן לכל אחד באחת ממגירות המטבח ישנה קופסת גפרורים. ההבדל היחיד הוא שקופסה זו תהיה ממותגת על פי העיצוב הנדרש על ידכם והיא תסמל את להבת האהבה שלכם.

 

חוגגים בקיץ? מניפות עם הקדשה

מזכרות לחתונה ניתן להעניק גם בהתאם לעונה בה נערך האירוע. לדוגמא, אם אתם חוגגים חתונה קייצית בגן אירועים בשעת צהריים, יהיה ניתן להעניק את המזכרת כבר בתחילת האירוע ולא בסופו. מה דעתכם על מניפות ממותגות שיוענקו לאורחים? המניפות עושות קאמבק בשנים האחרונות ורבים אלו התופסים אותן כיוקרתיות ואלגנטיות. אתם תוכלו להקל את עומס החום עם הענקת מניפה לכל אורח באירוע שלכם.

 

מזכרת הניתנת כבר בחופה: כיפות ממותגות

ובנוסף, ישנם גם אלו הבוחרים להעניק מזכרת לנשים ומזכרת נפרדת לגברים. אחת המזכרות המרגשות והמזוהות ביותר עם אירועי החתונה היא כמובן הכיפה. באירוע החופה, חובשים המון גברים כיפה וכך הם מתחברים בחיבור רגשי אל הטקס המרגש. כמו כל מזכרת, גם את הכיפות ניתן למתג עם שמותיכם.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות