מדרסים בהתאמה אישית – מדוע זה חשוב?

מדרסים הם מוצרים חיוניים לכל אדם ולחלקים מסוימים באוכלוסייה בפרט. אלו הם מעין סוליות מיוחדות המיוצרות מחומרים שונים ולרוב יכללו מספר שכבות ומיוצרים במטרה לספק למשתמש הקלה ונוחות בכל דריכה על הרגל, מניעת פציעות או מחלות, הפחתת כאבים, שיפור היציבה והפחתת הסיכון להתפתחות בעיות אורטופדיות שונות. כמו כן למי שיש בעיות אורטופדיות בשל אורח חיים מסוים, משקל עודף המשפיע על לחץ מאסיבי על כף הרגל או מבנה מסוים של הרגל המשפיע על אופן הדריכה עליה והלחץ המופעל עליה – הרי שמדרסים מסייעים בכל המקרים הללו וכאשר מיוצרים ברמה אישית למשתמש הם מהווים פריט חשוב מאוד עבורם ועבור בריאותם.

מי צריך מדרסים?

  • חולי סכרת – אלה בעלי נטיות לבעלות ברגליים ובכפות הרגליים ושימוש במדרסים איכותיים בהתאמה אישית יכולים לסייע בהפחתת הלחץ על כפות הרגליים, הספקת הליכה יציבה יותר ומניעת ההתפתחות של פצעי לחץ שונים. 
  • בעלי דורבן – אנשים רבים סובלים מדורבן בכף הרגל. מדוברת למעשה בדלקת שיכולה ללכת ולהחמיר עם כל דריכה והפחתת לחץ רב על כף הרגל. שימוש במדרסים מתאימים יכול להפחית את הלחץ והכאבים ולרוב גם לפתור את הבעיה.
  • ספורטאים – קהל זה ידוע כמפעיל לחץ רב על הרגל שלו במהלך הפעילות הספורטיבית, בעיקר כאשר מדובר בספורטאים מקצוענים המתאמנים שעות רבות במהלך היום. השימוש במדרסים מסוג מיוחד עוזרים לשיפור היציבה והביצועים תוך הפחתת הלחץ מכמות הרגליים. כמו כן סיוע לספורטאים בעלי בעיות במבנה כף הרגל.
  • ועוד

ההבדל בין מדרסים מוכנים למדרסים בהתאמה אישית

מדרסים מוכנים שאתם יכולים למצוא בחנויות פארם, רשתות נעליים או מכונים אורטופדיים שונים הינם מדרסים המיוצרים בהתאמה לרגל ממוצעת. כיוון שכל אדם שונה, גם מבנה כף הרגל לרוב תהיה שונה בין אדם אחד לאחר ולכן אחוז קטן מאוד מהאוכלוסייה רק יכול באמת להשתמש במדרסים המוכנים הללו. בנוסף מדובר במדרסים דקים עם מעט שכבות ופחות איכותיים בדרך כלל. מדרסים בהתאמה אישית מותאמים אישית למבנה כף הרגל של הלקוח וחומרי הגלם מהם הם עשויים מתאימים בדיוק לצרכיו הבריאותיים. 

כיצד מייצרים מדרסים בהתאמה אישית?

ייצור מדרסים בהתאמה אישית אורך מספר שלבים. ראשית מבצעים שיחת אבחון ראשונית, מאפיינים את המצב הבריאותי של הלקוח ולאחר מכן מחליטים על סוג המדרסים וחומרי הגלם הנדרשים בהתאם. מבצעים בדיקות שונות באמצעות מכשירי הליכה מחוברים לחיישנים ומערכת ממוחשבת מתקדמת וכן נלקחים מידות מדויקות באמצעות תבניות גבס. כל הנתונים נשלחים לבית המלאכה המקצועי של המכון ומייצרים תבניות גבס בעבודה ידנית. לאחר מכן מבצעים ליטוש לתבניות המדמות את כפות רגליי הלקוח. על המידות הללו מייצרים את המדרסים ואלה נשלחים חזרה אל המכון האורטופדי לאיסוף על ידי הלקוח.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות