מהו יישור שיניים שקוף?

אנשים רבים חולמים על שיניים ישרות ויפות לחיוך של מיליון דולר, אבל לעיתים בעקבות גורמים שונים בריאותיים וסביבתיים או צמיחה בעייתית של השיניים הן עקומות ולא מחמיאות.
למרבה השמחה קיימות דרכים ליישר את השיניים אבל פעמים רבות הדרך ליישור רצופת קשיים ואתגרים. גשר כואב, ברזלים שמסבים אי נוחות, חשש ומבוכה מיציאה החוצה עם "פלטה" במיוחד בגיל מתקדם.
לרוב אורתודנטים משתמשים בפלטת קרמיקה שיחסית מוסתרות, אבל סובלות מפוטנציאל הכתמה גבוהה ומוצעות במחיר זול, פלטת מתכת שנחשבת ליעיל וזולה אך עשויה להכביד בעיקר מהבחינה האסתטית ופלטה שקופה מפלסטיק. אם שן ספציפית עקומה או עולה צורך ליישר שיניים כדאי לבדוק כיצד לעשות זאת נכון.

טבעות ברזל – אאוט, יישור שקוף – IN

הבשורות הטובות הן שהיום כבר לא צריך להתבייש ויש דרך ליישר את השיניים בשיא הסטייל תוך שמירה על חזות אסתטית באמצעות יישור שיניים שקוף.
זהו טיפול אורתודנטי אבל בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת ליהנות מחומר פטנט שמניע את השיניים בצורה מדויקת ונוחה בהשוואה למיישרים רבים אחרים בהתאמה אישית לכל מטופל. היישור עשוי מפלסטיק שקוף ללא BPA ולכן פחות גלוי וחשוף לעומת פלטה מסורתית ממתכת. המישרים הם זעירים ובקושי מורגשים ובנוסף, מאפשרים תנועת שיניים מורכבת.
מצד אחד, זהו מוצר עדין ומצד שני, עוצמתי שעוזר למיישרים להפעיל את הכוח הנכון בכיוון הנכון ויכול להתאים גם במקרה שיש בעיות עיקום שיניים מורכבות. הכנפיים מזיזות בהדרגה ודוחפות קדימה את הלסת התחתונה ולכן יכולות גם לשפר את מראה הסנטר.

אלסטי שקוף וידידותי

היתרון הבולט הוא השקיפות כך שאפשר להיות עם ולהראות כמעט בלי וכן שבשביל שההליך יצליח אין צורך לבצע שינויים דרסטיים באורח החיים היות והאינוויזליין ניתן להסרה בקלות כך שאפשר לאכול ולשתות ועסוק בספורט מבלי לדאוג לסוגרים שבורים או לחוסר נוחות וכובד בחלל הפה זהו הפתרון המושלם לתהליך יישור שיניים למבוגרים בכל גיל.

תהליך היישור עצמו נמשך בממוצע חמישה חודשים – משך זמן קצר יותר משמעותית ממיישרים אחרים. ההבדל בין פלטה שקופה למיישרים מסורתיים אחרים היא שאינה משתמשת בסוגריים המודבקים לשיניים או מודבקים לחוטים. הוא גם לא עושה שימוש בפלטות מתכת קשיחות שיכולות לגרום לאי נוחות או חלילה להיתפס, לגרות את הפה וכדומה.

היתרון שבהסרה ובהחזרה הפשוטים הוא שהטיפול נוח מאוד לשמור על היגיינת הבא – צחצוח שיניים ושימוש דנטלי שקריטי להצלחה.

הגמישות שמאפשר יישור זה מתאים מאוד למי שחושש מסד מסורתי שעושה שימוש במתקן קבוע על מנת ליישר את השיניים. לרוב ההנחיה היא לעטות את הפלטה במשך 20-22 שעות ביום כשהטיפול נמשך בממוצע בין 6-18 חודשים בעוד בסד מסורתי מדובר בזמן ממוצע של שנתיים והתוצאות של היישור השקוף מתמשכות ואטרקטיביות.

אומנם הטיפול מסתיים תוך מספר חודשים, אבל לרוב ניתן להבחין בתוצאות תוך שבועות ספורים.

ליישר את השיניים ולהרגיש בנוח עד התוצאה הסופית

יישור שיניים שקוף מתאים לרבים – בני נוער ומבוגרים לסגירת פערים בין השיניים וגם לבעיות של צפיפות ועוד כשהטיפול מותאם לאחר צילומי רנטגן ובדיקה תוך יצירת מודל תלת ממדי של השיניים לבניית היישורים המתאימים ביותר לתיקון הבעיות האורתודנטיות. מדובר בתהליך לא זול, אבל כאשר בוחנים את היתרונות הרבים וההצלחה יחד עם הנוחות המתמשכת וההישגים המרשימים מדובר בשיטה מנצחת. במיוחד בגיל מבוגר כאשר אנשים מחפשים את הדיסקרטיות והגמישות.

חשוב מאוד לפנות מראש למרפאת שיניים עם אורתודנטים הבקיאים ומנוסים בתהליך היישור וידעו לפתור את הפתרונות המתאימים ביותר לפי המצב כמו גם לעקוב אחרי השלבים השונים לאורך התהליך עד התוצאה המבוקשת.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות