מהיכן כדאי להזמין מטבח?

אם הגיע הזמן שלכם להזמין מטבח חדש, יכולה לעלות השאלה "מהיכן כדאי להזמין את המטבח?" ככלל, יש לא מעט נגריות, חברות ומפעלים אשר מספקים מטבחים.
בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה ולבצע את הבחירה הטובה ביותר, ההמלצה היא לשים דגש על מספר פרמטרים מרכזיים:

סכום הכסף אותו אתם מוכנים להשקיע

יש לקחת בחשבון שטווח המחירים של מטבחים הינו רחב – ניתן למצוא מטבחים בסיסיים וקטנים יחסית בסכומים אשר ינועו בין 10-15 אלף שח ומהצד השני של הסקאלה ניתן למצוא גם מטבחים במאות אלפי שקלים.
לכן, כשלב ראשון חשוב שתבינו כמה אתם מוכנים להשקיע במטבח שלכם – לדוגמא, אם התקציב שלכם מאוד מוגבל והוא יותר קרוב לטווח התחתון של המחירים, תצטרכו להוריד מהשולחן את האפשרות של מטבחים בהתאמה אישית ולפנות לאותן רשתות אשר מציעות מטבחים מוכנים – במחירים הנחשבים לנגישים.

הבינו מה אתם עתידים לקבל

גם אם החלטתם שהתקציב שלכם הוא נמוך ושהמקומות היחידים שיכולים לספק לכם מטבח באותו מחיר הן הרשתות וגם אם התקציב שלכם גבוה ואתם מבקשים לפנות לחברה אשר מספקת מטבחים יוקרתיים. חשוב שתבינו בדיוק מה אתם עתידים לקבל – ולכן, עליכם לדאוג ולקבל סקיצה מטעם המקום.
את הסקיצה יוצרים בהתבסס על הדרישות והצרכים הפרטניים שלכם, סוג המטבח שבחרתם, מידות המטבח הרצויות, מיקומים, שינויים שחשוב לכם לבצע במטבחים מוכנים ועוד..
את הסקיצה יכינו בעלי המקצוע בשיתוף אתכם והעבודה תצא לדרך רק אחרי שיתקבל אישור ממכם – כך שתוכלו להימנע ממצב של "הפתעות" לא רצויות.

האלמנטים מהם מורכב המטבח

בין אם אתם מעוניינים להזמין מטבח כפרי מעץ מלא ובין אם אתם דווקא בעניין של מטבח מ-MDF חשוב שתיקחו בחשבון את כל האלמנטים אשר מרכיבים את המטבח ולא רק את הארונות והמגירות לבדם. כידוע, מטבח אמור לכלול גם שיש, חיפויים, ברזים ורשימת האלמנטים עוד ארוכה.
עכשיו כאן עולה השאלה מהיכן אתם מזמינים כל אחד מאותם האלמנטים – מכיוון שלא תמיד מקום אחד בלבד יוכל לספק לכם את הכול.

 

כיצד לבצע את הבחירה הנכונה?

לא משנה אם החלטתם להזמין את המטבח שלכם מרשת מסוימת או ממפעל המתמחה בייצור מטבחים, ההמלצה היא לוודא שמדובר במקום בעל שום ומוניטין.
כידוע, מטבח כרוך בעלות כספית גבוהה – ואתם כמובן, תעשו הכול בכדי להימנע ממצבים בהם תאלצו להתמודד עם הפסדים כספיים.
מהסיבה הזאת, חשוב שתוודאו שאתם מזמינים את המטבח ממקום בעל שם ומוניטין ובנוסף, תקפידו לשים דגש על עוד שורה של פרמטרים:

  • דוגמאות – חשוב לבקש ולראות דוגמאות של מטבחים אותם המקום סיפק ללקוחות. דוגמאות שכאלו, יאפשרו לכם להבין אם אותו המקום אכן ערוך לספק לכם מטבח בסטנדרטים המצופים ואם העבודות שלו אכן נראות לכן איכותיות, מרשימות וברמת גימור גבוהה.
  • חוות דעת והמלצות – נסו לחפש אחר חוות דעת והמלצות מלקוחות אשר הזמינו מטבחים מאותו המקום והיו שבעי רצון. במקרים מסוימים תוכלו למצוא ברשת גם המלצות אשר כוללות תמונות של המטבחים – מה שיכול להעיד על אמינות ההמלצה.
  • תודעת שירות – מעבר לרצון ליהנות ממטבח איכותי ומעוצב, יש להקפיד ולשים דגש גם על טיב השירות שאותו המקום מספק. חשוב לבדוק שלמקום יש צוות אדיב וסבלני אשר מקפיד על תודעת שירות גבוהה.
  • מחירים – חשוב לוודא שאתם מקבלים הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת – לכן, מומלץ לא לוותר על עריכת סקר שוק קצר. כמובן, שיש לקחת בחשבון שיש לא מעט פרמטרים אשר אמורים להשפיע על המחיר וחשוב להכיר את כולם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות