מה הסוד של הקליניקה שמושכת את הסלבריטאיות המובילות בישראל? כנסו וגלו!

קרדיט תמונה: מאי סביר

עד היום שמענו על 2 סוגי קליניקות לטיפולי אנטיאייג'ינג ואסתטיקה. יש שבוחרות להגיע לקליניקת הקוסמטיקאית, ואילו אחרות פוקדות את מרפאות הרפואה האסתטית. בין אם אתן מעדיפות את טיפולי הפילינג והליפטינג או ההזרקות ופיסול הפנים, ב"נטור קליניק", מציעים לקהל הרחב את השילוב המנצח של השניים. עבור לא מעט סלבריטאיות מהשורה הראשונה זו תחנת חובה בדרך למראה צעיר וזוהר. האם גם לך זה יכול להתאים?

היופי בנטור קליניק הוא, שהלקוחות עוברות סדרת טיפולים ייחודית, שמטרתה לפני הכל לשקם את פגעי העור, לטפל בו ולהביאו למצב הטוב ביותר שלו. עבור לא מעט, השבת החיוניות, אלסטיות ובריאות העור מספיקה, ועשויה להצעיר את מראה הפנים בעד 10 שנים. מי שעדיין רוצה לעצב את קו הלסת או האף, להעלים קמטוטים או למלא את השפתיים, יכולה לקבל ייעוץ וטיפולים לקבלת האפקט הרצוי.

 

מה שטוב לכוכבות בהוליווד טוב גם לקהל בישראל

שלא תטעו לחשוב, אין כאן הפרדה בין המחלקות השונות, שכן הימצאותם של רופאים המתמחים בתחומים שונים של אסתטיקה רפואית בנטור קליניק, הולידה סוגי טיפולים חדשניים ומתקדמים, שרק תורמים לבריאות הלקוחות, כך שלא מדובר רק בטכנולוגיות לליפטינג של העור, העלמת צלוליט, טיפול באקנה או בפיגמנטציה, אלא בטיפולים שכוכבות הוליוודיות משלבות דרך קבע בשגרת הטיפוח שלהן כדי להיראות במיטבן בדרך הטבעית. הסוד הוא שילוב של טכנולוגיות מתקדמות וטיפולים חדשניים, שהפכו את נטור קליניק למכון תיקונים עבור כל מי שעברו טיפולי פנים כושלים או מוגזמים.

 

מעירוי ויטמינים, דרך PRP ועד לקרבוקסיתרפיה. על הטיפולים החדשניים בנטור קליניק

בשל העובדה שיש כאן רופאים מתחומים שונים, הדאגה לבריאות הלקוחה עומדת בראש סדר העדיפויות. לכן, מי שסובלת מנשירת שיער תקבל לצד טיפולי פלזמה לחיזוק ועידוד זקיקי השיער, המכונים PRP, גם עירוי של קומפלקס ויטמינים, כזה שייתן לה גם בוסט אנרגטי להתמודד עם עודף המתח והשגרה העמוסה שמאפיינת את חיינו בעידן המודרני.

נטליה תור, בעלת הקליניקה, מרחיבה בנושא: "בנטור קליניק דואגים לבריאות הלקוחה. אנחנו שואפים לבנות יחד איתה את הבסיס הכי טוב לטיפול ושיקום העור, וכאשר היא מגיעה למצב קונסטיטוציוני אופטימלי, אנחנו יכולים לראות האם נדרשים טיפולי תחזוקה או טיפולי אסתטיקה מתקדמים.

"אין ספק, שבמקרים בהם לקוחה רוצה רק לעצב את גשר האף, לא נמליץ לה על בוסטר ויטמינים, אך עבור מי שמעוניינת במראה צעיר, בריא ורענן יותר, זו הדרך הטובה, היעילה והבטוחה ביותר, זו שגם תבטיח לה את התוצאה הכי טובה ואת עמידות התוצאה לאורך זמן".

 

נשים יוצאות מכאן צעירות יותר

באטה פלדמן, מנהלת הקליניקה, הגיעה לכאן לפני 8 שנים כדי לטפל בעור הפנים, והרגישה שהיא נראית מבוגרת בעשור ביחס לגילה. לאחר שעברה סדרת טיפולים קוסמטיים, לדבריה, נראתה ב- 10 שנים צעירה יותר לגילה. שנתיים לאחר מכן, כשהיא כבר לקוחה קבועה שמתחזקת את תוצאות הטיפולים הקוסמטיים בקביעות והפכה ליותר מלקוחה, חברה לנטליה, ולקחה על עצמה את ניהול הקליניקה.

באטה: "נטור קליניק היה המקום הראשון שהגעתי אליו ולא המליץ לי מיד על הזרקות. לפני 10 שנים, הבוטוקס היה מאוד פופולרי, וכשנאמר לי כאן שיכול להיות שאגיע לתוצאה הרצויה מבלי שמזרק ייגע לי בעור הפנים, הייתי מופתעת. העובדה שלא 'דחפו' לי את הבוטוקס, שיכל להיות הדרך המהירה לטשטוש קמטים, גרמה לי להאמין בשיטה. ידעתי שיש כאן טיפולי אסתטיקה רפואית, אבל העובדה שלא הציעו לי אותם מיד הייתה עבורי אינדיקציה לאמינות של אנשי המקצוע כאן ושל האתיקה המקצועית שלהם. עד היום אני מתחזקת את תוצאות הטיפול ונהנית ממראה צעיר יותר ממה שחלמתי עליו. לומר שאני מאמינה במה שאני עושה, זה בלשון המעטה".

קרדיט תמונה: מאי סביר

ידע, יחס אישי ושקיפות מלאה. את לא צריכה יותר מזה

מעטפת השירותים שמקבלים בנטור קליניק מבטיחה לכל אחת ואחד את הידע המקצועי ביותר מצד הרופאים והקוסמטיקאיות בקליניקה לצד יחס אישי. אף על פי שהקליניקה זוכה לפופולריות נרחבת, כל לקוחה מרגישה שהצוות מגויס עבורה. האווירה אינטימית וחמה, וכל טיפול נעשה בשקיפות מלאה.

כאן ניתן לקבל טיפולים מתקדמים לעור הפנים והגוף, כולל טיפול חדשני בצלקות או העלמת כתמים כהים מסביב לעיניים.

אפשר לומר שיש כאן את הכל מא' ועד ת'. רוצה לראות בעצמך? מידע נוסף נמצא באתר>>> https://naturclinic.co.il/

לדף האינסטגרם של נטור קליניק>>> https://www.instagram.com/natur.clinic/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D

לדף הפייסבוק של הקליניקה>>> https://www.facebook.com/NaturClinicIsrael/

כתיבת תגובה

תפריט נגישות