מולטילוק – המנעול שישמור אותך

בעולם דינאמי ומשתנה המציע מגוון התפתחויות חדשות לבקרים, קשה שלא ללכת לאיבוד ולעיתים אף לשלם מחירים כבדים. פריצה לאתרים, חדירה לחדרים וגניבת מידע אינם עניין שניתן להקל בו ראש, בייחוד כאשר מדובר במידע ובציוד מהותי העוסק בלקוחות או בפיתוח של פטנטים חדשים בחברה. על מנת לספק את הבטחון המקסימלי לפעילותה של החברה וכדי להימנע ככל הניתן מהפתעות שלא שמעתם אפילו על קיומן, צילינדר מולטילוק מספק את הפתרון המקסימלי ליצירת הבטחון בעסק.

תרומה משמעותית לאדם ולסביבה

מולטילוק הינה החברה הנחשבת ביותר בעולם כולו בתחומי הנעילה והבטחון האישי, ולא בכדי. למעשה, מוצריה של מולטילוק הפכו לשם דבר בעולם כולו עד כדי כך ששם החברה הינו מטונימיה לבטחון, אמינות ושמירה על שקט נפשי. החל ממוצריה החכמים לשווקים המוסדיים, התעשייתיים והציבוריים ועד למתן פתרונות נעילה לבית הפרטי. פתרונות הנעילה של מולטילוק עומדים בתווי תקן מחמירים ובעלי תרומה משמעותית לאיכות הסביבה תוך שמירה על בטחון וגהות מקסימליים.

מגוון רחב של מוצרים

בין מוצריה המובילים של מולטילוק נוכל למצוא את צילינדר מולטילוק, בין המוצרים הנמכרים ביותר בעולם כולו ולא בכדי. מנגנון הצילינדר הינו בין המנגנונים החכמים והיעילים ביותר ולא בכדי מנעול צילינדר מולטילוק נחשב לבין המנעולים האיכותיים ביותר. מולטילוק משווקת צילינדרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר, באמצעותם ניתן להגיע לרמה גבוהה של בטיחות במשרד ובעסק. צילינדר הינו המנעול הבטיחותי ביותר מפני גניבות ופריצות, המספק את המענה המושלם לצרכי העסק.
באתר locks.co.il של המרכז הישראלי למיגון תוכלו למצוא מוצרי מולטילוק איכותיים וגם להזמין התקנה.

מוצרים בהתאמה אישית

צילינדר מולטילוק משווק במגוון רחב של דגמים שונים ומגוונים, ביניהם צילינדר אינטראקטיב, צילינדר מוגן פטנט המלווה בכרטיס שכפול אישי וניתן לשכפול באמצעות הכרטיס הייעודי בלבד ואצל מנעולן מטעם מולטילוק בלבד, באמצעות הצגת כרטיס שכפול מקורי. פטנט נוסף הינו צילינדר ®MT5 הכולל את ההגנות העדכניות והרלוונטיות ביותר לדלתות בבתי עסק ובבתים פרטיים. השכפול של מולטילוק צילינדר ®MT5 מתבצע ללא מגע יד אדם ומעניק לבעליו את הבטיחות המלאה.

מולטילוק מעניקה ללקוחותיה את האבטחה המלאה באמצעות מגוון רחב של דגמי מנעולים שונים ומגוונים המותאמים אישית על פי צרכיו של האדם – בין אם לחברה ולמערכת דלתות, חלונות וחדרי אחסון ובין אם לבית פרטי, בין אם למפעלים וכיו"ב.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות