מחסום חניה מתקפל

לא מעט אנשים שואלים את עצמם מה ניתן לעשות נגד פלישת רכבים זרים לחניה הפרטית שלהם. אם אתם חלק מאותם אנשים, כדאי שתקראו את המאמר הבא וכדאי שתכירו את הפתרון האידיאלי בשבילכם והוא מחסום חניה מתקפל.

ישנם עוד פתרונות מלבד מחסום חניה מתקפל?

ובכן, יש המון פתרונות לשמור על החניה הפרטית שלכם, או יותר נכון לנסות לשמור עליה. כמובן שניתן להשתמש ב"מחסומים ויזואליים" כגון שילוט שעליו כתוב "חניה פרטית" או סימון תא החניה עצמו עם איקס או כל סימון אחר. אין ספק שמדובר בפתרון זול ונהדר, אבל מתי הוא משמש כפתרון יעיל? אך ורק בתנאי שמדובר בנהג שהחנה את רכבו בתמימות ובלי לדעת שמדובר בחניה פרטית. מה קורה כאשר מדובר בנהג חצוף, שיודע שמדובר בחניה פרטית, ולמרות זאת מחליט להחנות את רכבו שם? גם אם זה רק לחמש דקות. במקרה כזה, אין ספק שהפתרון הוויזואלי הוא לא יעיל כלל, ולכן אנחנו מציעים את הפתרון הפיזי שהוא מחסום חניה.

אז מזה מחסום חניה מתקפל?

מחסום חניה מתקפל, או בשמו הנוסף שומר חניה, תפקידו כשמו הוא, לשמור לכם על החניה. את המחסום חניה המתקפל יש להציב בכניסה לחניה הפרטית שלכם וכך למנוע מכל רכב שאינו שלכם, להיכנס ולהחנות בחניה. ישנם לא מעט סוגים ודגמים של מחסומי חניה, אך לכולם אותה מטרה. ישנם מחסומי חניה חשמליים או סולאריים שעובדים על שלט, אין ספק שמדובר במוצר שנוח לשימוש בזכות השלט הרחוק, אך לרוב המחיר גם יהיה גבוה, וחמור מכך, לדגמים החשמליים יש המון תקלות ובלאי וזה "בזכות" הרכיבים החשמליים שלו. דגם נוסף שקיים הינו מחסום חניה בעל רגל אחת החסרונות העיקריים שלו זה שהוא נגיש מאוד לפגיעות וזה בגלל שהוא חשוף מכל צדדיו. בנוסף, לרוב ההתקנה שלו תתבצע על ידי יציקת בטון, מה שמייקר ומסבך את ההתקנה. הדגם המומלץ ביותר הוא מחסום חניה מתקפל בעל שלוש רגלים, מדובר בדגם מכני כך שאין לו תקלות כלל, הוא עמיד ויציב בזכות שלושת הרגלים מעוגן היטב לקרקע והמחיר שלו משתלם ביותר ביחס לתרומה שלו.

לסיכום

ספרנו לכם מעט על מחסום חניה מתקפל, על המטרות שלו ואפילו על הדגמים שקיימים בשוק. אז אם יש בבעלותכם חניה פרטית שאתם רוצים לשמור עליה, זה הזמן שלכם לקנות את המוצר הנפלא הזה, בשבילכם ובשביל השקט הנפשי שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות