איך מנקים את הדירה לאחר ניסור בטון או שיפוץ

לעיתים אנשים מעוניינים לחצוב ולייצר חלון בתוך קיר בטון, בפעמים אחרות אנשים מעוניינים להוריד קיר בטון. כך או כך, יהיה צרוך להפעיל אנשי מקצוע שעוסקים בתחום ניסור וחיתוך של בטון. בואו נבין במה מדובר וכיצד מנקים את הלכלוך שנוצר כתוצאה מעבודות אלו.

מעוניינים לנסר בטון? אולי לעצב מחדש את הבית ולייצר חלון בקיר? ככה או ככה, אתם עומדים בפני משימה שנקראת חיתוך וניסור של בטון. העבודה הזו עד כדי מלכלכת, עד שאנשי המקצוע לעיתים צריכים לעצור את המלאכה באמצע בכדי להשתלט על האבק והלכלוך. רגע לפני שאתם קוראים לשירותי חברת ניקיון אחרי שיפוצים, בואו נבין לרגע מה זה בעצם ניסור בטון ולמה העבודה הזו כל כך מטנפת את הבית.

מה זה בעצם חיתוך וניסור של בטון?

אם אמרו לכם שהעבודה של ניסור בטון היא עבודה מלכלכת מאוד, לא שיקרו לכם. עבודת חיתוך בטון מתבצעת באמצעות מה שנקרא "מסור יהלום". המסור הזה עשוי משבבים של יהלומים, אחד מחומרי הגלם הכי קשוחים שיש בטבע ועמידים.

כשאנשי המקצוע עובדים עם מסור יהלום, הם תמיד צריכים לעצור את העבודה בכל רבע שעה (בממוצע) בכדי לתת למסור להתקרר. איך הם עושים זאת? הם מרטיבים את מסור היהלום במים, מה שאגב, מסייע רבות בהקטנת האבק והלכלוך המתפזרים בבית.

לנקות את הבית אחרי חיתוך בטון ולשרוד כדי לספר על זה

העבודה של ניקוי הבית לאחר ניסור בטון היא לא עבודה פשוטה. אחרי שמסיימים לבצע חיתוך בטון, למעשה צריך לנקות לכלוך לא רק מהרצפה. הלכלוך מגיע לקנטים ומתחת לדלתות, מתחת למקרר, מאחורי שידת הטלוויזיה, מאחורי הספות ועוד. אם תשכילו לעשות זאת מראש, יהיה כדאי לאטום את הבית בעזרת יריעות ניילון. תדביקי את הניילון בעזרת נייר דבק מסביב לרהיטים, בכניסה לחדרים וכדומה.

בכדי לנקות נכון את הבית אחרי ניסור בטון וחיתוכו, יהיה חשוב להשתמש בחומרי הניקוי הייעודיים לכך. בעוד שחל מחומרי הניקוי מיועדים לניקוי רגיל, חומרי ניקוי אחרים יהיו חזקים וכימיים יותר. לרוב, אלו הם חומרי הניקי שתצטרכו לאחר שיפוצים בבית.

להסתייע בחברת ניקיון לביצוע ניקוי לאחר ניסור בטון  או שיפוץ מזה תמיד מבורך

אם ביצעתם בבית חיתוך בטון ונותרתם עם בלגן שלם, כנראה שההמלצה הכי חמה היא לקבל שירותי ניקיון דירות אחרי שיפוצים. ניסור בטון היא אמנם עבודה מאוד מלכלכת, אבל מקצועני ניקוי יידעו כיצד לגשת למלאכה הזו בצורה הכי מדויקת.

חברת ניקוי יוכלו להשתמש במכונות ניקוי מסוג מכונות קיטור, שלמעשה יכולות להסיר גם לכלוכים קשים במיוחד של שיפוצים, כולל לכלוכי בטון עיקשים. אם אתם צריכים חברת ניקוי לאחר ניסור בטון בבית, תשתדלו לקבל מספר הצעות מחיר מחברות שונות. ואז תבחרו בחברה שהכי נכונה לכם מבחינת המחיר ומבחינת מקצועיות השירות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות