פתרונות תקשורת לעסקים – כל מה שאתם צריכים במקום אחד

כידוע כל עסק צריך לעשות שימוש בפתרונות תקשורת שונים על מנת לייצר מערכת מתפקדת ורלוונטית לימנו כיום. עסקים שאינם מתקדמים טכנולוגית לעולם לא יוכלו לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלהם ולמצות את הפוטנציאל העסקי שלהם. כאמור פתרונות התקשורת השונים מספקים אפשרות לתקשר בין עובדי ומנהלי החברה לבין הקולגות שלהם בתוך הארגון וכמובן גם לתקשר עם לקוחות מחוץ לארגון. חלק מהכלים הטכנולוגיים מסייעים גם לחיסכון כלכלי בעסק, שיפור ויעילות השירות, השימוש בכוח אדם, ייעול העבודה בעסק ועוד.

החשיבות של שימוש בטכנולוגיה ובתקשורת בעסק

שימוש בכלים טכנולוגים מתקדמים אפשרי היום גם בתקציבים נמוכים כך שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יוכלו להעניק שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיהם, גם בתקציבים אלה. כמו כן גם עסקים גדולים הנדרשים בחיבור הפעילות של החברה למערכת אחת ואלפי מכשירי קצה או טיפול באלפי לקוחות בו זמנית הוא גם משהו אפשרי באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של היום וללא צורך בהקמת תשתית מיוחדת או מרכזיה פיזית גדולה ומסורבלת וכאמור יקרה. השימוש בטכנולוגיה עוזר לשפר משמעותית את שביעות רצון הלקוחות שלכם והשירות שאתם מעניקים להם, עוזר לטפל באבטלה סמויה בעסק, במעקב אחרי ביצועי העובדים, בשיפור יעילות השירות, בניהול דוחות בצורה מסודרת ורלוונטית יותר לשיפור ביצועים ועוד.

אילו פתרונות תקשורת מספקים לנו אומניטלקום?

  • מערכת לתזכור תורים – מנהלים קליניקה רפואית? פסיכולוגית או כל ארגון אחר העובד באמצעות זימון תורים? השתמשו במערכת חכמה המזכירה ללקוח על התור ההולך ומתקרב, מוודאת שהוא אכן מגיע ובכך תוכלו לחסוך זמן עבודה רב של אנשי המקצוע בקליניקה המחכים ללקוחות שאינם מתכוונים להגיע, תוכלו לייעל את הזמנה וניהול התורים במערכת וליהנות מאפשרויות רבות נוספות.
  • מרכזיה בענן – מרכזיה טלפונית הפועלת באמצעות טכנולוגית טלפוני IP מתקדמת אליה תוכלו לחבר עשרות אלפי מכשירים ולנהל אלפי לקוחות בו זמנית, להקליט שיחות, לנתב שיחות, לקבל דוחות למייל וליהנות משירותים רבים נוספים של המערכת. 
  • מערכת הקפצת כוננים – מערכת חשובה מאוד במגוון תחומים כמו אבטחה, רפואה ועוד. ניתן להזין במערכת אנשי קשר לפי פרמטרים שונים ולהקפיץ כוננים בצורה חכמה בהתאם לצורך. המערכת יכולה להקפיץ כוננים רבים בו זמנית.
  • שירותי ניתוב שיחות – ניתוב שיחות VMS/IVR שיעזרו לייעל את העבודה בחברה ושירות הלקוחות שהיא מספקת ללקוחות, לא לפספס שיחות נכנסות ועוד.

כל מה שאתם צריכים במקום אחד

חברת אומניטלקום הינה החברה המובילה בישראל לאספקת שירותי תקשורת מתקדמים לעסקים. כל מה שאתם צריכים במקום אחד ועם מגוון רחב של אופציות ושירותים שניתן להתאים בדיוק לפי הצרכים של העסק שלכם כך שלא תשלמו על מה שאתם לא צריכים. בקרו באתר שלהם למידע נוסף: https://www.omnitelecom.co.il

כתיבת תגובה

תפריט נגישות