מידע על כדור כדורגל

כדור כדורגל

 

מגוון ענק של כדורי כדורגל מחכים לכם בבש גל. בין אם אתם המעריצים של ברצלונה, ריאל מדריד, באיירן, מכבי תל אביב, הפועל חיפה או ביתר ירושלים, תוכלו למצוא אצלנו כדור כדורגל שיתאים לכם בדיוק.

חווית המשחק עם כדור כדורגל איכותי שונה בתכלית מכדור זול שנהרס בקלות. ולכן, אצלנו תוכלו למצוא כדורים שווים ואיכותיים שיחזיקו לכם לאורך זמן.

מבחר כדורי כדורגל לבחירה

 

כדורים מס' 4

ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של כדורים במספר 4. כדורים מעור סינטטי, איכותיים, במגוון צבעים ומגוון מחירים שיתאימו לכם. בין החברות שאנו משווקים ניתן למצוא את: DIADORA, LINEX ו – WINNER.

 

כדורים מס' 5

ניתן למצוא אצלנו מבחר מגוון של כדורים במספר 5. כדורי כדורגל תחרותיים, מקצועיים ויפים. בין החברות וסוגי הכדורים ניתן למצוא: Nike FCB, DIDADORA, FIFA ועוד.

 

מגוון רחב של אביזרים נוספים לכדורגל

בנוסף לכדורי הכדורגל ניתן למצוא גם אביזרים נוספים שישפרו את המשחק שלכם, בין אם בשכונה, באימון או במגרש. אנו מציעים מגוון רחב של כפפות שוער הן לילדים והן למבוגרים,, מגני עצם, שערי קט רגל, קונוסים לתרגול, מוטות ומשקולות.

 

טיפים לבחירת כדור

  1. קודם כל איכות – ההמלצה שלנו היא קודם כל לבחור בכדור איכותי. ניתן למצוא היום כדורי כדורגל מאוד זולים, ועם זאת לאחר מספר בודד של משחקים הם ייהרסו. עדיף, להשקיע עוד מספר שקלים ולקבל כדור כדורגל איכותי. איך בוחרים נכון כדור איכותי? ניתן לסמוך קודם כל על מותג מוכר, ולאחר מכן, לבחון את הכדור והמאפיינים שלו.
  2. צבע ועיצוב – בחרו את הצבע, הקבוצה והעיצוב המועדף עליכם. הצבע והעיצוב המיוחד לכדור מוסיפים לחוויה של משחק הכדורגל.
  3. רמת המשחק – וודאו כי אתם בוחרים כדור כדורגל שמתאים לדרישות שלכם. ישנם הבדלים בין כדור כדורגל לילדים, לבין כדור כדורגל לבוגרים, לבין כדור כדורגל לאולמות לבין כדור כדורגל למגרשי הדשא.

 

באתר של בש גל תוכלו לבחור כדור כדורגל מעולה ותהנו ממשלוח מהיר, איכות גבוהה והנאה במגרש.

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות