מלונות בדרום או צימרים בצפון?

אחד הדברים הכי כיפיים לאחר שמחליטים לצאת לחופשה הוא בחירת המלון. הארץ שלנו כל כך יפה ועמוסה במלונות, צימרים, בתי הארחה ומקומות קסומים בטבע שמאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו לבחור את החופשה המושלמת והמפנקת ביותר – זו שמתאימה ומגשימה את כל החלומות ומאפשרת לנו להנות מהיציאה הכל כך חשובה הזו מהשגרה. לדרום או לצפון? זו השאלה הראשונה שמעסיקה את כל מי שרוצה חופשה אבל לא יודע עדיין לאן ללכת.

מלונות בדרום – אילת אבל לא רק

הדרום פורח, את זה אנחנו שומעים לא מעט חודשים במהלך השנה ואכן, ממש כמו שהצפון הוא האיזור הירוק והרגוע של המדינה כך גם הדרום הופך לצבעוני בחלק מימות השנה ומזמין את הנופשים להתארח. חיפוש אחר מלונות בדרום יוביל אתכם קודם כל לאיזור אילת. עיר הנופש של ישראל מציעה כמובן מגוון ענק של מלונות בדרום שמתאימים לזוגות, משפחות, קבוצות חברים וגם לתיירים בודדים שרוצים לנסוע ולנפוש ליד המים.

לצד אילת יש לא מעט קיבוצים בהם אפשר למצוא צימרים וחדרי אירוח מפנקים לא פחות מאלו שתמצאו בצפון הארץ. אחד הדברים המהנים ביותר באיזור הדרום הוא ריבוי האורחנים. אורחן הוא למעשה מתחם אירוח גדול שבו יש דגש על אירוח בטבע ואפשר להנות בו מהנוף, מהאוויר הצח ומהטבע המיוחד של איזור הדרום בלי לחכות בתור לבופה של ארוחת הבוקר או להצטופף במעלית במלון. האורחנים נמצאים בכל מיני חוות ונקודות מבודדות באיזור הדרום ולכן הם הופכים את החופשה למיוחדת באמת. חוויה מדברית אמיתית.

הצפון המרגיע והלא-פחות-מפנק

אי אפשר לשכוח את איזור הצפון המלבלב והירוק כשמדמיינים חופשה רגועה ומפנקת. גם באיזור הצפון תמצאו לא מעט אפשרות לינה. צימרים בצפון מאפשרים לכם להתבודד במתחם שקט עם מעט מטיילים ונופשים ולא להתחכך בכל עם ישראל. ברמת הגולן, בגליל העליון והתחתון, בגליל המערבי ובאיזור הכרמל תמצאו מאות צימרים בקיבוצים ובמושבים שונים, חלקם נמצאים בנקודות עוצרות נשימה ועמוסות באווירה.

את בחירת הצימרים בצפון אפשר לעשות גם בהתאם לעונות השנה. אם מתחשק לכם להנות מקיץ על החוף תוכלו לבחור צימרים בצפון באיזור הגליל המערבי, סמוך לחופי הים התיכון. אם מתחשק לכם חופשה בצפון על שפת הכנרת תבחרו באחד מתוך עשרות מתחמי הצימרים שנמצאים בקיבוצים ובמושבים מסביב לכנרת.

אם אתם מגיעים לצפון בחורף, אי אפשר שלא לטעום קצת שלג אמיתי בחופשה כפרית באיזור רמת הגולן והגליל העליון, שם תמצאו צימרים מכל הסוגים והמינים. גם המחירים של צימרים בצפון משתנים בהתאם לעונות השנה.

אז לאן אתם נוסעים השנה?

מלונות בדרום או צימרים בצפון זאת השאלה. אם אתם עדיין מתלבטים עיצמו את העיניים ונסו לדמיין את החופשה הכי מושלמת לאותו רגע. זה יעזור לכם לקבוע האם אתם חייבים להירגע בשקט של הצפון או להנות מהנופים המיוחדים של הדרום.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות