עבודה במלצרות אחרי צבא

השתחררתם? זה הזמן לעשות כסף! חייל משוחרר בוא למלצר

אחרי צבא ישנו זמן בו אנו החיילים והחיילות המשוחררים רוצים "לעשות כסף" ועדיף הרבה כסף! בעבודת המלצרות ישנה אפשרות למקסם רווחים ובחלק ממקומות העבודה אפילו ניתן לקבל את המענק לעבודה מועדפת אחרי צבא. נכון לא כל העבודות מזהירות ונוצצות אך בעבודה במלצרות תוכלו ליהנות ממפגש כיפי עם אנשים שיוצאים לבלות, מעבודה בצוות בראש צעיר וליהנות מזמן עבודה קליל ונטול דאגות.

תקופת החודשים אחרי הצבא היא תקופה בה עדיין אין מקצוע מסודר ואין אחריות חוץ מלדאוג לעצמך, לעתים אפילו גרים בבית ההורים כדי לחסוך כמה שיותר כסף בזמן קצר, מלצרות היא עבודה אידאלית לתקופה זו, אין בה התחייבות ארוכת תווך ואין אחריות גדולה מידי, העבודה מאפשרת להיות ראש קטן ובאופן נינוח ונעים לתקתק את המשמרת ולהרוויח כסף. מלצרות יכולה להיות במגוון תחומים, לכל תחום יש את האופי שלו המתאים למי שאתם ומה חשוב עבורכם בעבודה.

מלצרות במלונות

מלצרות בענף המלונאות מאפשרת לקבל את המענק אחרי צבא ומשכורת. בדרך כלל אין בסגנון מלצרות זה טיפים כפי שנהוג לקבל במקומות אחרים, מסעדות, פאבים או בתי קפה. יתרון בעבודה זו היא האפשרות לעבוד ולבלות, להיות חלק מצוות המלון וליהנות בחלק מהמלונות מהוצאות אש"ל (ארוחות ומגורים) במלון. לאלה מכם שבונים קריירה בתחום התיירות זה יהיה מקום ל רע להתחיל להתקדם בתפקידי השרות במלון ויראה טוב ברזומה שלכם.

מלצרות קייטרינג

לרוב בתחום זה מועסקים נערים לפני צבא מכיוון שדרישות התפקיד אינן גבוהות במיוחד והשכר בהתאם. עם זאת יש עסקים בתחום מלצרות הקייטרינג שהם יוצאי דופן ושם תקבלו שכר גבוה ותנאים טובים וגם עבודה מעניינת. למשל חברות המפיקות אירועים עסקיים מיוחדים, חברות של הפקות שטח ואירועי שף פרטי. אלה יחידות העילית של מלצרות הקייטרינג ושם גם נדרשים כישורים נוספים עליהם תתוגמלו בהתאם.

מלצרות במסעדות פאבים ובתי קפה

בסגנון זה של מלצרות תוכלו לשלב עבודה עם לימודים או חיי חברה במקום המגורים שלכם או לאנשי הכפר שביניכם לעבור לעיר הגדולה ולחיות את חיי הלילה הסוערים. במסעדות ובבתי הקפה האווירה יותר רגועה ושעות הפעילות שפוייות בגדול. לחיות הלילה שביניכם הפאבים יספקו גם עבודה עם טיפים טובים וגם משמרת שהיא מסיבה שלא נגמרת עם הרפתקאות חדשות בכל ערב.

מלצרות אחרי צבא היא פתרון לעשות כסף אחרי הצבא בלי דרישות או ניסיון קודם. קחו בחשבון שזו עבודה שדורשת כישורים חברתיים, לכן ליצורים החברתיים שבינינו היא מתאימה כמו כפפה. לא הייתי ממליץ עליה למיזנתרופים. מומלץ להשאיר את צרות היומיום בבית ולהיות נינוח, נמרץ ושמח בזמן המשמרת כך הלקוחות מרגישים יותר נעים בחברתכם ובדרך כלל לקוחות מרוצים משאירים טיפ יותר גבוהה גם על השירות.

אם אתם חוסכים לטיול הגדול או ללימודים, מלצרות זה המקצוע שלכם! נסו את האתר למציאת עבודה במלצרות מבלי לקום מהספה חפשו בגוגל אתר מלצרים.  בהצלחה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות