מצבר עד הבית – השירות הנכון

המצבר של הרכב שלכם הוא הדבר החשוב ביותר ברכב, מהסיבה הפשוטה – בלי הניצוץ של החשמל, שום דבר לא יפעל. המנוע יכול להיות במצב מעולה, ומיכל הדלק מלא. הבלמים חזקים, הצמיגים חדשים, והמושבים נוחים להפליא. אבל אם אין לכם מצבר מעולה, הרכב פשוט לא יזוז, ולכן שירות מצבר עד הבית הוא אחד מהמבוקשים בשוק תיקוני הרכב.

אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים שירות זה? כמו בכל שירות, צריך לצפות למשהו, ואף להתעקש על דברים מסוימים, כדי לוודא שאתם מקבלים את מה שמגיע לכם, ולא פחות. השוק מלא תחרות, ולנו, הצרכנים, זה נותן יתרון משמעותי במיקוח.

איזה שירות מצבר עד הבית נכון לי?

  • ביטוח – לעיתים קרובות השירות הזה של מצבר עד הבית, וזאת לצד שלל שירותי תיקונים אחרים, מהווים חלק מפוליסת הביטוח שלכם. חשוב לבדוק לפני שאתם מפעילים את השירות כי השימוש בו לא יגדיל את הפוליסה של הרכב שלכם בעת החידוש, כמו גם לברר את ההשתתפות העצמית.
  • מהיר – אם יש לכם פנאי, אז זה בסדר לחכות, אבל המציאות היא שבמרבית המקרים אנחנו מגלים שאנחנו צריכים מצבר חדש כשאנחנו כבר בדרך החוצה, והאוטו, שגם ככה עשה בעיות בהתנעה, פתאום לא מניע בכלל. לכן כדאי לבדוק עם השירות לכמה זמן הגעה ותיקון הם מתחייבים

אחריות ומגוון שירותים

אחד הדברים החשובים ביותר כשקונים מוצר, בטח כאשר מדובר במוצר כה חשוב שדורש שילוח והתקנה מקצועית, זה לקבל אחריות. האחריות המקובלת בעולם המצברים המקצועי היא אחריות על פגמים בייצור, והיא תקפה לשנה. כמובן שהמתקין הוא זה שצריך לטפל במידה ואכן ישנה בעיה, והוא האדם אליו יש לפנות במקרה של תקלה. בררו עם המתקין ומציע השירות שהוא אכן מציע את האחריות כחלק מהשירות שלו.

מעבר למצבר עד הבית, וודאו כי אתם יכולים לקבל מהחברה שירותים נוספים, ובעצם ליהנות ממוסך נייד. הסיבה? פעמים רבות לא רק שיש נזק למצבר שצריך החלפה, אלא שיש עוד תקלות, חלקן אף עלולות לפגוע במצבר. לכן חשוב שיהיה שירות רכב יותר, ואיש מקצוע בעל ידע טכני מקיף.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות