מקרר מיני בר – לא רק לבתי מלון

מן הסתם לסרטים ההוליוודיים ישנה יד בכך שבאופן אוטומטי האסוציאציה הראשונה שעולה לנו לראש כל אימת שנתקל במקרר מיני בר, היא של חדר בבית מלון. עם זאת, כיום כבר מדובר על תפיסה שאינה אקטואלית או לכל הפחות אינה מדויקת או אבסולוטית וזאת כיוון שבנוסף לבתי המלון, למוטלים ולאכסניות הנוער, ניתן לראות כיום מקרר מיני בר גם בדירות פרטיות כמקרר ראשי או משני.

מי יפיק את התועלת ממיני בר כמקרר ראשי?

אמנם אנחנו חיים בעידן של שפע שבו גדול יותר מסמל טוב יותר, אך חשוב להבין כי לא תמיד אכן כך הם פני הדברים. הכוונה היא לכך שבמקרים רבים מאוד דווקא מיני בר הוא הבחירה הנכונה. אז מי יכול להפיק תועלת ממקרר קטן כל כך כמקרר ראשי? ובכן הנה כמה דוגמאות על קצה המזלג:

  • במגורי חיילים או מעונות סטודנטים – אם את רוב הארוחות אתם אוכלים בקפיטריה בפקולטה או בחדר האוכל הצבאי וכשאתם מגיעים לחדר אין סיכוי שתאכלו ארוחה גדולה, אך לא תביעו התנגדות לאיזה חטיף, פרי או בקבוק משקה צונן, הרי שמקרר מיני הוא הפתרון האידיאלי עבורכם.
  • רווקים הוללים שלא מבשלים – אם אתם לא ממש יודעים איך מכינים חביתה וגם אם תחפשו ממש טוב, לא תוכלו למצוא בדירה שלכם תבלין או קרש חיתוך לצורך העניין, ייתכן כי מקרר גדול הוא פשוט מוצר חשמלי מיותר עבורכם.
  • אנשים המרבים בנסיעות – אם רוב הזמן אתם לא נמצאים בדירה שלכם, במקום להחזיק מקרר גדול עם מלאי קטן, כל שעליכם לעשות זה להצטייד במקרר מיני בר וכך לחסוך לא מעט חשמל במהלך השנה.

מקרר מיני בר

מי יפיק תועלת ממיני בר כמקרר משני?

עד כה עסקנו במקרים שבהם המיני בר הוא המקרר הראשי בדירה. עם זאת, חשוב להזכיר כי כיום יותר ויותר ישראלים רוכשים מקרר מיני בר על מנת שישרת אותם לצד המקרר הסטנדרטי. להלן כמה דוגמאות לאנשים שיפיקו תועלת רבה מרכישה של מקרר מיני בר כמקרר משני:

  • לאוהבי הפינוקים – אם אתם אוהבים להתפנק ומאמינים שאיכות חיים גבוהה היא לא עניין שיש להתבייש בו, הרשו לנו לעניין אתכם בפנטזיה הבאה: אתם מתעוררים ביום שבת חמים ובמקום לצאת מהמיטה ולעשות את המסע הארוך למטבח, אתם שולחים יד למיני בר השקט שלכם ושולפים משם בקבוק תה קר וצונן. נשמע מושלם? ובכן, אולי הגיע הזמן להגשים פנטזיה.

 

  • לאוהבים לארח – אם אתם אוהבים לארח, ייתכן כי מקרר מיני בר יוכל לשדרג עבורכם כל אירוע. מאחר ומדובר במקרר בעל יכולת ניידות גבוהה, הרי שתוכלו למשל למקם אותו בחצר או בגינה ולמלא אותו בבקבוקי בירה או פשוט לשים אותו בסלון, לפני המשחק הגדול הבא שתצפו בו עם החברים הטובים שלכם. בצורה כזו תוכלו להיות בטוחים שלא תפספסו אף גול או סל חשוב רק בגלל שהייתם צריכים לגשת למקרר במטבח בשביל להביא עוד בקבוק בירה קר.

אולי תהיו מעוניינים לקרוא גם על מקרר יין ביתי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות