מתנות יודאיקה לאירועים מיוחדים

רבים מאיתנו לא ממש יודעים מה לקנות כמתנה חגיגית לבר או בת מצווה, לרגל חתונה משפחתית או לברית המילה של האחיין החדש במשפחה. פריטי יודאיקה ותשמישי קדושה היו תמיד אמנות שנחשבה למהודרת, יוקרתית ושמורה לאספנים. למעשה לא רק אספנים בעלי ממון רב יכולים ליצור לעצמם אוסף של פריטי יודאיקה ותשמישי קדושה, כולנו יכולים לעשות זאת. היום אפשר למצוא את הפריטים היפיפיים שמוצאם מהמסורת היהודית העתיקה במחירים שווי נפש ולאפשר לאנשים שאתם הכי אוהבים לקבל מתנה שבאה מהלב וגם מהנשמה.

מתנות לשמחות משפחתיות

חתונה או בר מצווה הן שמחות משפחתיות שמגיעות בסופו של דבר בכל משפחה. לצד ההמחאה או המתנה הכספית אפשר תמיד להעניק גם מתנה שכולה מסורת. בין המתנות שאפשר להעניק לזוג צעיר שעומד מתחת לחופה תמצאו למשל ברכת אשת חייל באריזות מהודרות ומעוטרות, ערכות תפילה לכלה ביום חופתה, כיפות חגיגיות עבור החתן, שטר כתובה חגיגי לחופה, ספרים על זוגיות וקדושת הנישואין ועוד.

בר ובת מצווה הם אירועים חגיגיים שמהווים הזדמנות פז להפגיש את החתן או את כלת השמחה עם מתנות יודאיקה שמספרים את הסיפור של המסורת היהודית. אפשר להעניק סידור חגיגי, ספרים, ברכת המזון, נרתיקי צדקה, קופסת בשמים בעיצוב תפילין ועוד.

הופעתו של תינוק חדש במשפחה ורגע לפני הברית, אפשר להצטייד בשי שיתאים למאורע החגיגי עצמו. אפשר למצוא היום ספרי תהילים באריזות חגיגיות לברית שניתנות על ידי ההורים לאורחים באירוע, כרית מיוחדת לתינוק לשכב עליה במהלך ברית המילה, סדר ברית מילה חגיגי ועוד.

מתנה שמלווה לאורך כל החיים

מתנה כמו פריט יודאיקה או תשמישי קדושה היא מתנה שהולכת עם מי שמקבל אותה לאורך כל החיים. היא תשמש אותו ביומיום או באירועים מיוחדים ותהווה חלק בלתי נפרד ממנהגי המסורת של הבית. כשאתם מעניקים מתנה כזו אתם למעשה תורמים לכיבוד המסורת של אותו אדם ובכך בעצם שולחים אליו ברכה אמיתית. היום אפשר למצוא כל כך הרבה מתנות שונות שמגיעות מתוך המורשת העתיקה של היודאיקה, האמנות היהודית המסורתית, ולהתאים את המתנה לאדם המקבל אותה באופן אישי.

בקרו בחנות המתנות של יודאיקה שופס

כתיבת תגובה

תפריט נגישות