פרגולות – הפתרון הטוב ביותר לישיבה בגינה

לכל מי שיש בית עם גינה, יודע שאחד הדברים הנעימים והנחמדים ביותר זה לשבת בגינה. אין ספק כי כולם היו מעדיפים לשבת בגינה שיש מזג אוויר נעים וטוב בחוץ (כלומר שלא קר מידי או חם מידי), אך כמובן שהיינו רוצים לנצל יותר את הגינה ולשבת בה כמה שאפשר גם אם יש שמש בחוץ וגם אם נניח יורד כשם.

 

אחד הפתרונות הטובים ביותר למי שרוצה לשבת בגינה כמעט בכל מצב הוא פרגולות. הפרגולות מאפשרות לנו לשבת בחוץ כמה שאנחנו רוצים בלי להיות חשופים לבעיות מזג האוויר השונות. והחדשות הטובות הן, שאם עד עכשיו היינו צריכים אישור כדי לבנות פרגולות, רפורמת הפרגולות החדשה של שר הפנים תאפשר לנו לבנות אחת בלי אישורים.

 

יש כמה סוגים שונים של פרגולות כאשר כמובן כל אחד מתאים את הפרגולה בהתאם לגינה שיש לו. אין ספק כי יש פה גם עניין של הוצאות וגם עניין של גודל, אך מי שרוצה ומעוניין שתהיה לו פרגולה בגינה, אין בעצם שום סיבה שזה יימנע ממנו.

 

פרגולת עץ- הפופולארית ביותר

כיום כפי שאמרנו יש סוגים שונים של פרגולות אבל הפרגולה הנפוצה ביותר בשוק היא פרגולת עץ. כמובן שיש כמה סוגים שונים של פרגולות עץ המאפשרים לכם לבחור את הפרגולה שהכי תתאים לכם בסופו של דבר. כמובן שהמחירים יהיו שונים בין הסוגים השונים של הפרגולות, אך זה בהתאם לגודל ולסוג הפרגולה.

 

מבחינת פרגולות עץ, ניתן למצוא פרגולת עץ תלויה, לרוב מדובר על פרגולה יקרה יותר אך זוהי גם פרגולה שתאפשר לכם לחסוך מקום שכן היא ללא עמודי תמיכה ונתמכת על ידי שרשרת ברזל, אך היא דורשת תכנון ואישור של מהנדס. פרט לכך, ניתן למצוא גם פרגולת עץ רב שכבתית, שהינה פרגולה עם גימור עדין יותר והיא מאפשרת עיצוב אישית.

 

בנוסף, לכך עוד בסוגים השונים של פרגולות עץ ניתן למצוא פרגולת עץ גושני, זוהי פרגולה שיש לה מראה מאסיבי יותר שכן העצים נחתכים בעיצוב גס יותר מה שמעניק לו מראה מיוחד. זהו סוג הפרגולה הנפוץ ביותר בארץ. הסוג האחרון הינו פרגולת עץ פיני, שהיא הפרגולה הזולה כיום.

 

מה עושים במזג אוויר קשה?

כמובן שאנחנו רוצים שהפרגולה תחזיק מעמד זמן רב וגם לשבת בה במזג אוויר כדוגמת גשם. אך אין מה לדאוג בתחום זה, כי כיום כבר יש פתרונות טובים יחסית ויש כיסויים שמשתלבים היטב במראה של הפרגולה, כך אתם תוכלו לשבת מתחת לפרגולה בכל מזג אוויר, וכן החומרים והצביעה של הפרגולה תגרום לה להחזיק מעמד זמן רב.

 

אז אם נסכם זאת, פרגולות על שלל סוגיהן הינן פתרון מסוים לאנשים שרוצים לשבת בגינה ולנצל אותה עד תום. כמובן שניתן לשים גם פרגולה במקומות אחרים, כדוגמת מרפסות, ואפילו בגג של בניין, כך שיש לכם מגוון אפשרויות, רק צריך לבחור אחת.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות