מתקן חניה לאופניים

מתקן חניה לאופניים

מתקן חניה לאופניים או בשמו הנפוץ יותר מעמד לאופניים הוא מתקן המשמש לאחסון ואבטחה של זוגות אופניים כאשר אינם נמצאים בשימוש.
בשנים האחרונות, עם המודעות הגבוהה לסביבה, עלויות אחזקת רכב גבוהות והרצון להימנע מפקקים בדרך, מגמת השימוש היומיומי באופניים נמצאת בעליה. ניתן לראות רוכבים רבים המשתמשים באופניים ככלי תחבורה מרכזי להתניידות בין אם מדובר על הגעה לעבודה או סידורים. רשויות מקומיות, מוסדות השכלה, וכן משרדים ומקומות עבודה שונים אשר מזהים את הצורך של קהל המשתמשים בחניה ואבטחה, החלו מציבים מתקני חניה באזורים שונים על מנת לספק פתרון ייעודי לציבור הרוכבים.

במקביל לעליה בשימוש היומיומי באופניים מתקיימת גם עליה בביקוש למתקני חניה איכותיים אשר מספקים בנוסף לאחסון גם הגנה מפני גניבות. כיום, קיימים בשוק פתרונות שונים למתקני חניה הנבדלים בשימוש, בנראות ובעמידות שלהם.
מתקן החניה לאופניים המשווק ע"י חברת ארבל-שטראוס מספק את פתרון החניה האולטימטיבי עבור כל בית עסק או ארגון לקהל רוכבי האופניים שלו. המתקן הייחודי, אשר עשוי כולו מברזל מגלוון, הוא בעל כושר עמידות גבוה לתנאי חוץ ולטווח הארוך. הוא מתאים למרבית סוגי האופניים הסטנדרטיות, ומיועד לחניה של עד 5 זוגות. בנוסף, המתקן מגיע עם 4 נקודות עיגון לרצפה המאפשרות הגנה מרבית מפני גניבות.
הבחירה במתקן חניה לאופניים מתאים נובעת מפונקציונליות נדרשת, איכות חומר גבוהה, עמידות לתנאי שטח וכמובן עלות. חברת ארבל שטראוס הידועה בשיווק מוצרים עם תו איכות, מספקת לכם כעת גם מתקני חניה לאופניים העונים על כל הדרישות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות