עידו פישמן על טיול לדובאי בתקופת הקורונה החל מדצמבר 2020

תקופת הקורונה לא מקלה על אף אחד מאיתנו. אם במזל לא נפגעתם בריאותית, יש סיכוי סביר שנפגעתם כלכלית במידה כזו או אחרת. יחד עם זאת, הנפש שלנו עדיין צורכת נופש ועדיין צריכה להנות. אם כך, בואו נדבר על טיולים לדובאי בתקופה הנוכחית. מתי זה יקרה?

ממש בקרוב, אנחנו נוכל כבר לחוות טיולים מודרכים לדובאי ולאיחוד האמירויות. גם אם לא חלמתם עד היום לטייל במזרח התיכון, כעת ניתנה לנו האופציה לעשות זאת ולנסוע לאזורים יוקרתיים בטירוף, יפהפיים וייחודיים. בעוד שחלקנו עדיין חוששים לטוס למדינות זרות, חלקנו האחר כבר שומר מקומות בטיסות הראשונות לאיחוד האמירויות. באיזה צד של המתרס אתם? עידו פישמן על תקופת הקורונה והתיירות – האם כדאי לטוס לאיחוד האמירויות בתקופה הנוכחית?

עידו פישמן טיולים מודרכים לדובאי ולאיחוד האמירויות ב-2020

טיולים לדובאי פעם היו נשמעים כמו מציאות מדומה, איזושהי פנטזיה שמישהו הגה באיזשהו יום בהיר. אמה-מה, בימינו של כמעט שנת 2021, המציאות הזאת קרובה מאי פעם. אתם מוזמנים להכיר את העתיד הקרוב ממש – טיולים מודרכים לדובאי עם מדריכי טיולים מוסמכים.

עידו פישמן טורס, מדריך טיולים ותיק בארץ, מספר כי במקרים רבים אנשים חוששים לטוס לחו"ל לחופשה בתקופת הקורונה. גם אם מוצאים מדינה ירוקה שאליה ניתן לטוס, לא תמיד אנשים יהיו מוכנים לקחת את הסיכון. יתרה מזאת, יש לנו בארץ צימרים וסוויטות יוקרה שמרגישות כמו חו"ל לכל דבר.

טסים לחו"ל בתקופת הקורונה? אוטוטו דובאי תהיה אופציה

אם אתם בכל זאת מעוניינים לטוס בתקופת הקורונה, החל מדצמבר 2020 זה יהיה אפשרי ליעדים אקזוטיים למדי. כמובן, אנחנו מדברים על יעדים כמו איחוד האמירויות, מחוזות של פאר ויוקרה כמו שלא רואים כמעט בשום מקום אחר בעולם.

עד לפני חודש אוקטובר 2020, טיול לדובאי היה נשמע כמו משהו דמיוני לחלוטין, גם אם אתם נמנים בין האנשים הכי פנטזיונריים. בעקבות הסכם השלום שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות, בימינו כולנו כבר מתכוננים לקראת טיסות לדובאי.

נהירה של אנשים לסוכנויות הנסיעות בכדי לרכוש דילים לדובאי?

על פי עידו פישמן טורס, מסתבר שכבר עכשיו יש נהירה של אנשים לסוכנויות הנסיעות. כמובן שכרגע זה מעט בעייתי כל הנושא הזה של טיסות לחו"ל בתקופת הקורונה, אבל אנחנו בתקווה מלאה שלאחר בדיקת קורונה תקינה ושלילית – כל אזרח ישראלי יורשה לטוס לדובאי ולאיחוד האמירויות.

אם אתם מעוניינים כבר מעכשיו לסגור מראש כרטיס טיסה לדובאי, זה בהחלט אפשרי דרך חלק מסוכנויות הנסיעות בארץ. אם אתם מעדיפים לטוס עם מדריכים מנוסים כמו עידו פישמן, כמובן שתוכלו לפנות אל מדריכים אלו דרך אתרי האינטרנט השונים.

לא משנה להיכן תחליטו לטוס, כנראה תצטרכו בדיקת קורונה

עוד חשוב לדעת, בימי הקורונה אתם תצטרכו לעבור בדיקת קורונה, לא משנה להיכן תחליטו שאתם מעוניינים לטוס כדי לנפוש לכם ברוגע. בין אם מדובר באירופה, איחוד האמירויות או יוון, אתם תצטרכו לעבור בדיקה ולהוכיח שאתם שליליים.

מעבר לבדיקת קורונה, כמובן שאתם כנראה תצטרכו גם בידוד כשאתם תחזרו מחו"ל. נכון לכתיבת שורות אלו, ייתכן שיוון תיהפך למדינה אדומה כבר ממש בקרוב, ככה שאין ספק שהאופציות לטיסות לחו"ל מצטמצמות.

עידו פישמן טורס על נופשים וטיסות בעידן הקורונה

אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים בקשר לנופשי בחו"ל, אנחנו ממליצים לכם לקבל סיוע מקצועי מסוכנויות נסיעות. המצב כרגע הוא כזה – למדינות מסוימות ניתן לרכוש כרטיס טיסה, וזאת ביודעין כי יהיה ניתן לבטלו במקרה הצורך.

אין ספק, בתקופה הנוכחית סוכנויות הנסיעות השונות מגלות גמישות מסוימת, מה שכולנו, כצרכנים, מעריכים ומוקירים עד מאוד. בימינו לא ממש ניתן לחזות את העתיד, אם היה אפשרי אי פעם בכלל. המציאות של התקופה הנוכחית משתנה מרגע לרגע, מיום ליום וכל שניה מחדש.

בתקופה של חוסר ודאות – הקפידו לקבל את הפרטים כמה שיותר צמוד לנופש

מאחר שהתקופה הנוכחית מאופיינת בחוסר ודאות, יהיה כדאי לדבר עם מומחים בתחום התיירות, כמו עידו פישמן, בכדי להבין את התמונה המלאה. כשאתם משוחחים עם מדריך הטיולים שלכם, יהיה כדאי לברר לאילו מדינות ניתן לטוס בימינו מבלי שיהיה את הצורך להיכנס לבידוד ברגע שחוזרים מהן.

תופתעו לגלות כי עדיין ישנן מדינות מסוימות שניתן לטוס אליהן מבלי שיהיה צורך בבידוד קורונה לאחר השיבה מהן. בסופו של דבר, יהיה חשוב גם לברר מה הן ההוראות הניתנות לאזרחים במדינה אליה אתם עומדים לטוס.

עידו פישמן על נופש בתקופת הקורונה – חו"ל או צימרים בצפון?

על פי עידו פישמן טורס, עוד יעבור זמן עד שנוכל לטוס לחו"ל לחופשה מבלי שיהיה את הצורך להתמגן ולחשוש. יחד עם זאת, אין ספק שכולנו לא מוכנים לוותר על הנופשים שלנו. ההוכחה העיקרית לכך היא הנהירה של האנשים לצימרים ברגע שהם נפתחו לאחרונה.

אמנם הצימרים ברמת הגולן הם לא חו"ל, אבל כשיש לכם צימר מול הכנרת זה מרגיש כמעט כמו חו"ל. אם אתם לא מוכנים להמתין עד שיהיה אור ירוק לטוס לדובאי, אנחנו ממליצים לכם על כל מיני מלונות בוטיק מגוונים שתוכלו למצוא בצפון.

מלונות בוטיק ותיירות לוקאלית ברמת הגולן

בימינו יש לכם מלונות בוטיק ברמת הגולן אשר ממוקמים ממש בלב ליבם של מטעי פירות מסוגים שונים. אין דבר יותר קסום מאשר להתעורר במיטת מלון בוטיק הממוקם בלב ליבו של מטע תפוחים, או דובדבנים. אגב, קטיף פירות ברמת הגולן זו אחלה אטרקציה לימי הקורונה.

מאחר שלא מעט אטרקציות בצפון לא עובדות בתקופה הנוכחית, הצימרים נהפכו למעין אטרקציה בפני עצמה. אם אתם מעוניינים לסגור לעצמכם איזה סוף שבוע של צימרים ברמת הגולן, אנחנו ממליצים לכם על הזמנה מוקדמת ככל האפשר.

נהירה של אנשים אל צימרים ברמת הגולן בעקבות הקלות הקורונה

מאחר שמדינות רבות עדיין סגורות בפני תיירים, הנהירה של המטיילים הישראליים אל הצימרים היא ענקית. אנחנו רואים יותר ויותר מתחמי נופש בצפון עם תו סגול, שפשוט לא ניתן להזמין בהם מקום לחודשיים-שלושה הקרובים מכל רגע נתון.

ומאחר שהתמונה הזאת כנראה לא תשתנה בקרוב, בואו נקווה שלא נלך לעוד סגר או עוצר. בסופו של דבר, אין גורם אחד במשק שהיה מעוניין לחזור לאותן הגבלות נוקשות שחווינו בשנה האחרונה. על פי עידו פישמן טורס, שנחשב מדריך טיולים ותיק מאוד בארץ, טיולים מודרכים לחו"ל כנראה לא יחזרו ממש בקרוב. וגם אם אנחנו נוכל לטוס לחו"ל לנופש, כנראה שזה כבר יהיה במתכונת מצומצמת יותר.

הרגלי הצריכה של נופשים בחו"ל משתנים

אנשים בימינו לא ממש סוגרים על נופשים של חודש, או יותר. למעשה, הנופשים שאנשים מזמינים היום, אם הם בכלל מזמינים, הם נופשים קצרים למדי של מספר ימים, מקסימום שבוע. שוקלים לטוס לחו"ל בקרוב? אפשרי לחלק מהמדינות, אבל חשוב לבדוק הכול לפני שטסים.

תבדקו את הוראות גורמי הבריאות במדינה אליה אתם טסים. כמו כן, תבדקו גם באם תצטרכו בידוד כשתחזרו, או לא. ואם אתם מחליטים שלא לטוס לחו"ל, יש לכם תמיד אחלה צימרים בצפון. תהנו!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות