עלייתם של מפיצי הריח החשמליים בחיינו

אתם בוודאי מכירים את התחושה, אתם נכנסים לבית מלון, לחנות בגדים וגל של ריח טוב עוטף אתכם. יכול להיות שלעיתים מצאתם עצמכם נכנסים לחנות רק בשל הריח ורק לאחר מכן בוחנים את הבגדים שיש לרשת כזו או אחרת להציע לכם. עד כדי כך הפכו משמעותיים מפיצי הריח ומבשמי האוויר בחיינו.

מפיצי ריח חשמליים ביתיים

עד כה, כאמור, היינו רגילים לראות מפיצי ריח חשמליים ובעיקר להריח אותם, בבתי עסק שונים, אך מגמה זו השתנתה בשנים האחרונות וזאת בשל הצורך ההולך והגובר באוכלוסייה.
אנשים החלו לחפש את המוצרים שפגשו והריחו בבתי מלון, בחנויות הבגדים וכיוצא בכך – למטרות שימוש בצריכה ביתית. אנשים רבים רצו לקבל/לשחזר את אותה התחושה שהם מקבלים כאשר הם נכנסים לבית מלון – תחושה של ניקיון ורעננות.

הלכה למעשה – איך המוצר עובד?

מפיץ הריח החשמלי מפזר את הריחות השונים על ידי תמציות ריח (תמציות אלו מבוססות על שמן במבחר ריחות). פיזור הריח נעשה באמצעות מאוורר פנימי, ונטה, ובכך פיזור הריח נעשה באופן שווה בחללים קטנים וגדולים כאחד.
ניתן לכוון את המוצר לטיימר לזמן הרצוי להפצת הריח, לדוגמא: פיזור בכל 30 דקות, 60 דקות או 120 דקות.

המיקום האולטימטיבי

רבים שואלים האם יש "מיקום אולטימטיבי" להצבת מפיץ הריח החשמלי?
חשוב לציין – ישנם חללים שמפיץ הריח עשוי להיות "חזק מדי עבורו", למשל – בחדרי שינה ובכלל בחללים קטנים מדי. מבשמים מהסוג הנ"ל יהיו טובים לאזורים "כללים יותר", כדוגמת המטבח או הסלון.
ומה נעשה בחללים קטנים יותר? נוכל להשתמש באמצעי בישום אחרים כמו מבשמי אוויר או דפיוזר מקלות עץ.

כמה מילים על הדפיוזר

אז מהו הדפיוזר? דפיוזר הוא בקבוק עם תמצית ריח עם מקלות בתוכו המגיע בגוון של ריחות ואפשרויות. מדובר על אופציה מצוינת כאמור בחללים קטנים יותר, כמו: חדרי שינה, חדרי אמבטיה, שירותים וכיוצא בכך. במידה ואופציה זו נראית לכם יותר ממפיץ הריח החשמלי ואתם רוצים לשים אותה בחללים גדולים (כדוגמת סלון הבית) , הרי שתצטרכו לקנות מיכל גדול באופן משמעותי עם מקלות ארוכים יותר, אותם תצטרכו להפוך בכל יום על מנת שתוכלו ליהנות מהניחוחות שהם מציעים.

מה חשוב לזכור?

אם אתם רוצים לייצר בביתכם תחושת רעננות וניקיון הרי שאופציית מפיצי ריח חשמליים, דפיוזר, מבשמי אוויר וכיוצא בכך, יכולים להיות נהדרים עבורכם. חשוב לזכור שיש כל מיני סוגי ריחות ועליכם לברר אם אתם יותר בכיוון של ריחות מתוקים, רעננים, מתקתקים ועוד.
אתרים רבים מציעים מוצרים אלו ומסבירים מה הריחות מזכירים, על מנת להקל על הרוכש.
אופציה נוספת ומוכרת היא כמובן להגיע לאחד מהחנויות ופשוט להריח ולהחליט בעצמכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות