פרוז'קטור לד המצאה חכמה

מאז ומתמיד היה חשוב שיהיה בבית פרוז'קטור, מן מושג ששגור בפי כל אך מי באמת מבין את הכוונה ולאיזה שימוש הוא נחוץ?! אם כן, פרוז'קטור הוא אמצעי תאורה חזק ועיקר שימושו הוא לתאורת חוץ. מעבר לעוצמת האור החזקה שהוא מפיץ הוא מכסה אזורים גדולים מאד באור ולכן צריכת החשמל שלו היא גבוהה מאד ביחסית לתאורה רגילה. על מנת לחסוך בהוצאות החשמל הוחלפה הנורה הפנימית לשיטת הלד הלוא היא דיודה פולטת אור – Light Emitting Dioda וכך נולד מוצר חדש, מהפכני ונהדר פרוז'קטור לד, אותו מכשיר, אותה תאורה בפחות עלות.

תאורה עם פרוז'קטור לד לשם מה?

פרוז'קטור על בסיס נורת לד הכי טוב לשימוש במקרים הבאים:

  • תאורה למרפסת
  • תאורה לקיר חיצוני
  • תאורה לפרגולה
  • תאורה לקמפינג
  • תאורת כניסה לבית

אם שואלים מביני דבר למה דווקא להשתמש עם פרוז'קטור לד ולא סתם תאורת חצר רגילה, הם יידעו להסביר שלפרוז'קטור לד יש את כל התכונות הייחודיות שהופכות אותו לתחליף חסכוני ויעיל מכל צורת חשמל אחרת כדוגמת ההלוגן המוכר והטוב, בנוסף לאריכות החיים של נורת הלד שממשיכה לעבוד הרבה אחרי כל נורה אחרת ובניגוד לאחרות היא איננה מתחממת ועל כן היא הופכת למוצר בטיחותי וזה כשלעצמו תכונה מאד חשובה כיום.

הספקים ועלות של פרוז'קטור לד

פרוז'קטור לד מגיע בהספקי כח שונים כאשר הכי נמוך הוא W10 והגבוה הוא W200, ככל שיחידת הואט בפרוז'קטור על בסיס לד גדלה עוצמת האור תהיה בהתאם. בנוסף, מירב השימוש בפרוז'קטורים נעשה מחוץ לבית ולכן רוב הפרוז'קטורים הם מוגני מים יתרון גדול שמאפשר שימוש גם בימים גשומים במיוחד כשהיום קצר ומחשיך מוקדם. עלויות המוצר הן בהתאם להספק, ככל שההספק נמוך המחיר יהיה בהתאם וככל שההספק גדל כך גם המחיר גדל. השוק רווי במכשירים הללו וקיימת תחרות גדולה על ליבו של הצרכן ולכן רצוי לבדוק במספר מקומות טרם רכישה. דבר נוסף שישפיע על הרכישה היא יכולת הספק להתקין את המוצר בבית הלקוח בפחות עלות.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות