שיגעון נעלי בלנסטון

כל כמה זמן אנו חווים התלהבות ממוצר כזה או אחר שהופך בלילה ללהיט. היום יש שיגעון חדש ברחוב ושמו נעלי בלנסטון. מדובר בנעל עבודה הדומה למגף ולמעשה היא בשוק משנת 1870 ועשתה אלינו עלייה מטאזמניה שבאוסטרליה. מדובר בנעליים שלמרות שהן משדרות גשמיות כלשהי הן נעליים נוחות מאד להליכה, לעבודה ולכל מטרה. הבלנסטון הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות מאד באזורנו וזאת בזכות דחיפה נכונה של מוצר מנצח בצורה הכי חכמה שאפשר.

בלנסטון נעל מוגנת פטנט

הדבר שמייחד את נעל בלנסטון מעל השאר הוא שיש לה מערכת הגנה מפני זעזועים, ממש כמו בולם ברכב או באופניים, הסוליות בעלות דחיסות כפולה ומפחיתות לחץ המופעל על העקב בעקבות משקל או עמידה ממושכת על הרגליים. מדובר בנעליים אמינות, שאינן נשחקות או מתבלות והן מחזיקות מעמד הרבה אחרי רבות וטובות שיש בשוק. הנעליים הנמצאות כיום למכירה כמעט בכל חנויות הנעליים, הן אופנתיות ולא ניתן להגיד דבר רע שיכול לפגוע באיכות שלהם. נעלי הבלנסטון מגיעות בצבעים ומרקמים שונים:

  • חום כהה
  • חום
  • קאמל
  • חרדל
  • שחור

הדגמים מותאמים כיום לגברים, נשים ולנוער הצעיר. לנעליים חלק אלסטי משני צידי הרגל לנוחות מרבית בעת הנעילה שלהן על הרגל. עלות הנעליים היא שווה לכל נפש בהתחשב בעובדה שזו נעל שאמורה להחזיק תקופה מאד ארוכה ולכן המחיר בסופו של דבר משתלם מאד בהשוואה לנעליים אחרות שיש בשוק עם עלויות גבוהות ושההנאה מהן לא לאורך זמן.

אופן הטיפול בנעלי בלנסטון לאריכות ימים

בשביל להאריך את חיי נעל בלנסטון לשנים יש לבצע מספר פעולות פשוטות מידי פעם שלא דורשות הערכות מיוחדת מראש. לדוגמא, אם עובדים עם הנעליים בסביבה עם חול, מים ושאר חומרים רצוי מאד להעביר עליהן מטלית לחה בסוף כל יום ולהשתדל למרוח אותם בחומר משמן שיעודד את העור מהן הן עשויות לשמור על צבעו, גמישותו ואיכותו. במידה וידוע מראש כי הולכים להימצא עם נעלי הבלנסטון בסביבה לא סימפטית לנעליים רצוי מראש לאטום אותן לפני תחילת העבודה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות