קבר הבעל שם טוב – מקום שכדאי לבקר בו 

הבעל שם טוב, כפי שאתם בוודאי יודעים, היה מקובל יהודי ומנהיג מזרח אירופאי. הוא נחשב בפועל לאבי תנועת החסידות והוא פעל גם כמרפא עממי. בשנת 1740 הוא התיישב במז'יבוז' ושם גם נמצא הקבר של הבעל שם טוב. אם עד היום היה נדמה לכם שמדובר על מקום רחוק ולא אטרקטיבי, או שהיה נדמה לכם שהנסיעה אל קבר בעל השם טוב עלולה להיות ארוכה וקשה אם עושים אותה לבד, דעו שאתם טועים. קברו של הבעל שם טוב נמצא באוקראינה והיום אתם יכולים ליהנות מטיסה מהירה לשם וממלון מפנק במיוחד שבו תוכלו ללון. לכן, אם תיכנסו ללינק: https://jholiness.co.il/ תגלו שלמעשה הנסיעה לשם יכולה להפוך להיות חוויה של ממש ולכן שווה לקחת זאת בחשבון בפעם הבאה כשאתם רוצים לנסוע לחו"ל. 

קבר בעל השם טוב בעידן המודרני 

זה לא משנה מדוע אתם רוצים לנסוע למקום כמו קבר בעל השם טוב ולבקר שם, כי מה שבטוח זה שהיום החוויה הזאת יכולה להיות הרבה יותר ידידותית מאי פעם. בנוסף, אוקראינה היא מדינה שהבילוי בה לא יקר. לכן, אפילו אם תזמינו לעצמכם חדר במלון חמישה כוכבים מפנק ומפואר, המחיר יהיה כזה שתוכלו לעמוד בו בלי כל קושי. זה לא במקרה שאתם מכירים כל כך הרבה אנשים שכבר ביקרו במקום, אז למה שלא תזמינו מקומות עוד היום? 

האם כדאי להזמין מקומות מראש? 

הקבר של בעל השם טוב, כפי שאתם יודעים, הוא מקום שהרבה מאוד אנשים נוסעים אליו מידי שנה. המבקרים מגיעים ממדינות שונות וגם מישראל, מה שאומר שלא פעם יש תקופות עמוסות מאוד. לכן ההמלצה שלנו, בכל מה שקשור לביקור במקום כמו קבר בעל השם טוב, היא להזמין מקומות מראש. אין שום סיבה שבגללה, דווקא בתאריך שבו אתם רוצים לנסוע, לא יהיו יותר כרטיסים או מקומות במלון שבו אתם רוצים ללון. לכן רצוי להתחיל להכין את הטיול הזה מראש כי בצורה כזאת לא תצטרכו להתגמש מבחינת התאריכים ואין ספק שתמצאו גם דילים טובים במיוחד לנסיעה.

פרטים נוספים ליחצו כאן – קבר הבעל שם טוב

כתיבת תגובה

תפריט נגישות