קייטרינג לאירועים קטנים כשר המנגליסטים הם התשובה שלכם

כאן בישראל, אנחנו נהנים לנצל כל הזדמנות כדי לחגוג; בין אם מדובר באירוע חתונה ענק, או אירועים קטנים המכילים עשרות אורחים; מסיבות רווקים ורווקות, ימי גיבוש, ימי הולדת וכל אירוע אחר הנערך באופן אינטימי יותר. ובאופן טבעי, גם אירועים קטנים יכולים להיות גדולים כשמארגנים אותם כמו שצריך! אוכל נהדר יהפוך כל מסיבה לחגיגה של ממש, ואם חיפשתם קייטרינג לאירועים קטנים כשר המנגליסטים הם לגמרי המקום הראשון שכדאי לכם לבדוק. 

על ההבדלים בין קייטרינג לאירועים קטנים כשר המנגליסטים ולאירועים גדולים

כאמור, אירוע קטן מיועד למספר אורחים מצומצם יחסית; כמה עשרות, מאה-מאתיים אורחים ועוד. כל אירוע אשר אינו מונה מאות אלפי אורחים, נחשב לאירוע קטן. ומה ההבדל בכל הקשור לאוכל המוגש?

  • דגש ייחודי – קייטרינג לאירועים קטנים כשר המנגליסטים יוכל לשים דגש על מנות, טעמים, תפריטים וחוויה. הסיבה לכך היא שככל שיש פחות פיות להאכיל, כך לאנשי המקצוע יש 'זמן' להשקיע בכל מנה ולוודא שתצא החוצה על הצד הטוב ביותר.
  • עיצוב המנות – יש משהו יוקרתי ומושך אף יותר במנה מעוצבת למשעי. אך כאמור, ככל שהאירוע גדול יותר, יש פחות אפשרות לעסוק בכך. לעומת זאת, אירוע קטן מאפשר לשפים לרדת עד לפרטים הקטנים וליצור מנה שהיא חוויה של ממש. 
  • חוויה חברתית – באירועים גדולים, כל אחד לרוב נצמד לאנשים שהוא מכיר. לעומת זאת, ניתן לצאת מנק' הנחה שבאירוע קטן יותר, כולם מכירים את כולם. לכן, האוכל הופך לבעל חשיבות אדירה מבחינה חברתית, שכן הוא הופך לנושא שיח של ממש במהלך האירוע; האורחים נהנים מהמנות והחוויות יחד, מצלמים את המנות ונהנים משיחה קולחת. 
  • אוכל נושאי – אירוע קטן מאפשר גם לעוף עם הדמיון בכל הקשור לנושא הארוחה. כך, חברות קייטרינג המתמחות באירועים קטנים יציעו ארוחות בנושאים שונים; ארוחה מקסיקנית, בופה בשרים ארגנטינאי, אוכל גורמה ועוד רבים ונפלאים. בדקו את כל האפשרויות ואל תהססו להפתיע את האורחים. גישה זו אגב, מקובלת מאוד באירועי האפי-האוור במקומות עבודה; מכיוון שאלו נערכים מידי שבוע, חשוב לגוון מידי פעם. 
  • אוכל מעולה בכל מקום – אירועים קטנים לא תמיד מתקיימים באולמות. פעמים רבות, הבחירה היא דווקא לארח את האירוע בבית או בחצר. החדשות הטובות הן, שזה ממש לא אומר שאתם צריכים לטרוח שעות ולהכין את הארוחה בעצמכם. הזמינו קייטרינג לאירועים קטנים כשר המנגליסטים ותאפשרו לעצמכם להיות אורחים באירוע שארגנתם!

האם החברה שבחרתם מתמחה באירועים קטנים?

כאשר בוחרים את חברת הקייטרינג חשוב לוודא שאכן יש לה התמחות בבישול לאירועים קטנים. הסיבה לכך היא שחברות רבות, מורגלות בכמויות מאוד גדולות וחלקן אף לא מציעות את האופציה של תפריט לאירוע קטן. לכן, יש למקד את החיפוש ככל האפשר ולוודא שתגיעו בסופו של דבר אל חברת קייטרינג בשר על האש כשר כמובן, שתדע להעניק לכם שירות מעל למצופה גם באירוע הקטן שלכם. 

לפרטים נוספים ובניית תפריט שמתאים בול לאירוע ובעיקר, לאורחים שלכם, זה הזמן ליצור קשר עם קייטרינג לאירועים קטנים כשר המנגליסטים ולהבטיח לעצמכם ארוחה טעימה במיוחד, בראש הכי שקט שיש. רק בשמחות! 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות