שיפוץ חדרי ילדים: טיפים ורעיונות למשפצים חדשים

חדר הילדים הוא אחד החדרים הכיפיים ביותר בבית. הוא משתנה כל הזמן לפי הגיל וההתפתחות של הילד, הוא מקום שבו אפשר לתת ביטוי לדמיון וליצירתיות והוא מאפשר לנו לתת ביטוי לאהבות, לתחביבים ולהעדפות של הילד – מהדמות האהובה עליו ועד התחביב שהוא הכי אוהב לעשות.

ובכל זאת, לא כל אחד מאיתנו נולד שיפוצניק ויודע בדיוק מאיפה להתחיל את השיפוץ ומה לעשות כדי שהתוצאה הסופית תהיה מעוצבת, נוחה ואסתטית. אלו הם כמה טיפים שיעזרו לכם לשפץ את חדר הילדים ולצאת מכך בשלום.

הכינו תקציב לפרויקט: חדרי ילדים ונוער - גזע העץ

גם כשמדובר בשיפוץ קטן וזניח, כדאי להכין מראש תקציב מסודר. כדי להכין את התקציב תצטרכו לבדוק עלויות של קניית ריהוט לחדר הילדים, רכישת קופסאות אחסון צעצועים, צביעת החדר, החלפת חלונות או כל דבר אחר שאתם חולמים לעשות בחדר. כדאי לבקש הצעות מחיר ולבדוק מחירים בכמה מקומות שונים, כך תוכלו להגיע לתקציב מסודר ומתאים לכם.

חישבו לטווח הארוך:

אם מדובר בשיפוץ שהוא חד פעמי ואתם לא רוצים לחזור על התהליך בכל פעם שהילד שלכם משנה את תחביביו או את העדפותיו כדי להשקיע בשיפוץ לטווח ארוך. ביחרו ריהוט שמתאים לגילו של הילד ושיוכל להשתמש בו לאורך כמה שנים, צבעו את הקירות בצבע שהוא נייטרלי יחסית או לכל הפחות אהוב על הילד באופן מיוחד ואת הפריטים הייחודיים לתקופה – מטפט של הדמות שהוא אוהב או כרית בצורת כדורגל כי זה מה שהוא מתעניין בו יותר מכל כרגע, תשלבו בעיצוב הסטטי של החדר.

השקיעו בפריטים קבועים איכותיים:

מהם הפריטים הקבועים בחדר? מיטת נוער, ארון, שולחן כתיבה או ספריית מדפים? אלו הפריטים שעומדים ללוות אתכם ואת הילד במשך שנים. מסיבה זו כדאי להשקיע דווקא בבחירה שלהם וקצת פחות בפריטי הנוי ובשאר הדברים. השקיעו במוצרים איכותיים כמו ריהוט מעץ מלא והקפידו שמדובר בריהוט ידידותי לילדים (עץ איכותי, נגרות מקצועית וצביעה לא רעילה).

הכניסו צבע לחדר באמצעות פריטי טקסטיל, תאורה ונוי:

כריות פוף ענקיות, שטיח צבעוני ומשמח, מנורה בצורה מיוחדת במינה, כורסה בריפוד מעניין או ארגזי צעצועים צבועים בגוונים שמחים – כל אלו יכניסו לא מעט שמחה לתוך כל חדר ילדים. בחירת הצבע לחדר צריכה להיעשות כך: צבע שולט שהוא נייטרלי יחסית, צבע נוסף שהוא בולט בחדר ובא לידי ביטוי בפריטים גדולים וצבע נוסף שמתווסף לחגיגה ובא לידי ביטוי בנגיעות קטנות.

לא חייבים ללכת על ורוד וכחול:

החלוקה הקלאסית בין ילדים וילדות קובעת: לבנים חדר בגווני כחול ולבנות חדר בגווני ורוד. היום כבר אפשר להשתחרר מהמיתוסים והכבלים האלו ולבחור בצבעים אינדיבידואלים שהילד אוהב. חדר בגווני כתום הוא חדר מלא בשמחה ובאור, חדר ירוק הוא חדר שמשתלב נהדר בבתים פתוחים בהם חלונות גדולים אל הנוף שבחוץ וחדר סגול הוא חדר שבו נסיכות יכולות לחלום חלומות נוצצים.

המאמר באדיבות חברת "גזע העץ" – חדרי ילדים ונוער מעץ מלא במגוון עיצובים בהתאמה אישית!

טלפון – 03-9606780

כתיבת תגובה

תפריט נגישות