שירותי סוכנויות טויוטה

חברת טויוטה – מכירים אותך ואת ההעדפות שלך

חברת טויוטה המצליחה מוכרת בזכות רכביה הרבים, האמינים, הבטיחותיים, האיכותיים ובשל שירותיה הטובים. החברה מקפידה להישאר עם הידיים על ההגה, כך שהיא תמיד מעודכנת בנוגע לכל החידושים והשכלולים בשוק.

ניתן למצוא את סוכנויות טויוטה בכל רחבי הארץ וכל סוכנות מעניקה ללקוח שירות יעיל, איכותי ומהיר. עצם העובדה טויוטהשהחברה מחזיקה במגוון סוכנויות ברחבי הארץ מאפשרת ללקוחות להגיע לסוכנות הקרובה ביותר אליהם ללא כל קושי. התחושה שחברת טויוטה מעוניינת לצור (ומצליחה לצור) בקרב לקוחותיה הינה תחושת משפחתיות- על כן מקפידים עובדי החברה להכיר את הלקוחות ואת טעמם האישי.

איזה רכב מתאים לכם?

נוסף על כך, חברת טויוטה מייצרת רכבים ידידותיים לסביבה והמבחר הנרחב של הרכבים מאפשר לכל לקוח למצוא את מבוקשו- בין אם מדובר על רכב יוקרתי, רכב לשטח, רכב עירוני, רכב משפחתי, רכב קומפקטי וצעיר ועוד. כמו כן, יכולים הלקוחות לרכוש רכבים מיד שנייה. סוכנות טויוטה מספקת מענה מהיר ומקיף לכל לקוח ומעניקה יחס אישי ואדיב. החברה מחזיקה במוסכים מורשים אשר מתקנים את הרכבים וכל לקוח יכול לפנות אל מוקד השירות אשר פועל במשך 24 שעות ביממה במהלך כל ימות השבוע.

צפון, מרכז ודרום

במידה ורכשתם רכב של חברת טויוטה והרכב התקלקל, תוכלו לפנות אל סוכנות טויוטה בקלות משום שהסוכנויות נמצאות בצפון, בדרום ובמרכז הארץ. באזור הצפון תוכלו למצוא סוכנויות בעמק החולה או בקריית שמונה. כמו כן, תוכלו לפנות אל הסוכנות אשר נמצאת בנצרת. במישור החוף קיימות ארבע סוכנויות- אחת נמצאת בעכו ושלוש נוספות ממוקמות בחיפה. נוסף על כך, תוכלו למצוא סוכנויות בטבריה, בעמק הירדן, בעפולה ובחדרה.

במרכז הארץ תוכלו למצוא סוכנויות בבני ברק, בירושלים, תוכלו למצוא שתי סוכנויות בתל אביב וניתן למצוא סוכנויות בחולון, הרצליה, אור יהודה, כפר סבא, נתניה, נס ציונה, רעננה, ראשון לציון ורמלה.

בדרום הארץ תוכלו למצוא שתי סוכנויות בבאר שבע. כמו כן, תוכלו למצוא סוכנויות באשדוד ,באשקלון ובאילת. כל הסוכנויות מעניקות ללקוחות שירותי תיקונים, טרייד אין, רכישת רכבים חדשים והחלפת חלקים. כדי למצוא את הסוכנות המתאימה לכם תוכלו לבצע השוואת מחירים ולבחון את השירותים הניתנים בכל הסוכנויות אשר נמצאות בקרבת אזור מגורכם.

חלקי חילוף לביצועים טובים

אם אתם זקוקים לחלקי חילוף לרכב, חשוב שתרכשו חלפים מקוריים בלבד. חלפים מקוריים אשר תוכננו ועוצבו בהתאם לדרישות היצרן יהיו איכותיים, יאפשרו לרכב שלכם לנסוע בצורה הטובה ביותר וישמרו על הרכב שלכם כך שיוכל להחזיק מעמד למשך זמן רב- על כן, אין להתפשר על חלקי החילוף ויש לדרוש אך ורק חלפים מקוריים.

חלקי החילוף של חברת טויוטה מגיעים עם אחריות של 12 חודשים כאשר אין כל הגבלת קילומטרים. יש לציין כי חלקי החילוף יוצרו באופן ספציפי עבור כל אחד מדגמי החברה. את החלפים תוכלו להשיג בכל סוכנות של חברת טויוטה.

בכל זמן בכל שעה – חברת טויוטה איתך

כפי שצוין, חברת טויוטה זמינה ללקוחותיה לאורך כל שעות היממה במשך כל ימות השבוע ומקפידה להעניק לכל לקוח שירות ברמה הגבוהה ביותר. במידה ויש לכם שאלה או בקשה כלשהי תוכלו לפנות אל נציגי החברה והם יספקו לכם את כל התשובות או יסייעו לכם לקבל את מבוקשכם. במוקד השירות תוכלו לקבל מידע בנוגע לשעות הפעילות של כל סוכנויות החברה, תוכלו לקבל סיוע בנושאים טכניים או לבצע תאום גרירה במידה וארעה תקלה או חלילה תאונה. במידה ואכן התרחשה תאונה תסייע לכם החברה מול חברות הביטוח, תתאם שירותי גרירה לאחת מהסוכנויות ותספק שירות חנייה לשעות הלילה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות