תואר ראשון באהבה: גם סטודנטים יכולים להציע נישואין

אם יש משהו שלא ניתן לשלוט בו הוא הרגשות שלכם. האהבה הגדולה שזכיתם בה היא כנראה המתנה הגדולה ביותר שקיבלתם ושתקבלו, אך אתם דווקא מתכננים להעניק לאהבה שלכם מתנה גדולה נוספת: טבעת אירוסין. האם ניתן לעמוד בהוצאה הכלכלית הכרוכה ברכישת טבעת אירוסין גם בסטטוס של סטודנט? התשובה היא חיובית!

 

המיתוס הגדול: הטבעות יקרות ועל כן לא ניתן לעשות את הצעד

אהבה היא הכוח החזק ביותר, ובעת שפועמת אהבה כל כך גדולה הרי שצריך לתעל אותה לצעד הבא במערכת היחסים: הצעת הנישואין. לא ניתן לתכנן את המקום והזמן שבו האהבה תפגוש אתכם, אך כן ניתן לתכנן את ההצעה ואת רכישת טבעת האירוסין. כך, קורה שהאהבה הגדולה שרבים רוצים לזכות בה מגיעה בתקופה מעט לחוצה ולרוב פחות נוחה כלכלית: התקופה הסטודנטיאלית. בעוד סטודנטים רבים סבורים כי רכישת טבעת אינה דבר נגיש, תשמחו לדעת כי ישנן טבעות אירוסין קלאסיות במחירים זולים!

 

המציאות: טבעות במחירים זולים!

המיתוס הגדול הוא שטבעות האירוסין הינן טבעות המוצעות רק לגברים אמידים מאד. המציאות לגמרי אחרת, וכיום בחנויות התכשיטים ניתן למצוא אזורים שלמים בחנות המוקדשים לדגמים זולים יותר של טבעות אירוסין קלאסיות. בעוד המילה "זול" לעתים מתקשרת עם משהו שהוא שבכרח פחות טוב, הטבעות הזולות הן טבעות סוג א' לכל דבר שהרכבן הפשוט והצנוע יותר מאפשר את שידוך המחיר הנוח יותר אליהן. האם אתם צריכים לעצור את עצמכם מהצעד הגדול רק בגלל אילוץ כלכלי? לא במקרה הזה.

 

איך מוזילים את עלות הטבעת עוד יותר?

עוד לפני שתגיעו לחנות על מנת להתרשם מדגמים של טבעות אירוסין קלאסיות, מומלץ לכם מאד להיכנס אל אתר חנות התכשיטים. הסיבה? המון פעמים מצויינים בקטלוג החשוף אליכם דגמים הנמכרים כעת במחירי מבצע. מדובר על מבצעים המגיעים בתקופות מסוימות בשנה כאשר בכל פעם מקודמים דגמים אחרים ועל כן הם מוצעים באחוזי הנחה מסוימים. דרך נוספת להוזיל את רכישת הטבעת היא באמצעות רכישת טבעת צנועה יותר עיצובית. לדוגמא: טבעת המשובצת ביהלום אחד ולא טבעת המשובצת במספר רב של יהלומים המייקרים את העלות הסופית.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות