תכתבו תכתבו – הנה כמה אתרים שימושיים שלא הכרתם

 

מעבר לרשתות החברתיות


את הרשתות החברתיות כולנו מכירים. בין אם מדובר בפייסבוק, אינסטגרם או טוויטר, הרשתות החברתיות מהוות דרך מעולה לשמור על קשר עם חברים, להתעדכן במה שהולך בעולם ובגדול – להישאר מחוברים. הרשתות החברתיות תפסו את אור הזרקורים של האינטרנט לפני קצת יותר מעשור ומאז, כשם נשכחו כל האתרים האחרים ברשת. האינטרנט עמוס באתרים שימושיים, נגישים וקלים לשימוש שכנראה שאם הייתם מכירים – הייתם נהנים מהם. ריכזנו עבורכם כמה מהם, בשביל להפוך לכם את היומיום לקליל קצת יותר. תהנו!

כשאתם מנסים לזמן תור בדואר – שירות בקליק


נמאס לכם לחכות לתור בדואר? רוצים לחסוך קצת זמן בהתעסקות מול מס הכנסה? לא מוצאים את הטלפון של ביטוח לאומי? האתר "שירות בקליק" בא לתת מענה לבעיה המתישה הזאת. באתר תוכלו למצוא פרטי קשר של מבחר מוסדות ממשלתיים וחברות גדולות שכנראה שהתקשיתם לתפוס. תוכלו לקבוע תור לדואר אונליין, לשלם דמי ביטוח דרך ממשק אינטרנטי ובגדול – לחסוך המון זמן. נסו את האתר בלינק הבא – https://serviced.co.il

כשצריך איש מקצוע – מדרג


מציאת איש מקצוע היא אף פעם לא פשוטה – לרוב החיפוש הוא מיידי, התקלה בבית לא נעימה ויש תחושה כללית של לחץ. האתר "מדרג" ריכז במיוחד עבורנו את שלל אנשי המקצוע בתחומים השונים – החל משירותי אינסטלציה ותיקון מזגנים ועד להנדימנים שמומחים בתליית מדפים, הרכבת ארונות ואפילו התקנת תריסים. במדרג תוכלו למצוא לא רק שפע של אנשי מקצוע במגוון תחומים אלא גם דירוגים והמלצות – תהיו בטוחים שתוכלו למצוא בקלות איש מקצוע זמין ואמין.

כשבא לכם לשמור על אווירה פרודוקטיבית – softmurmur


מחקרים רבים מראים שלרעשי רקע חלשים יש אפקט מרגיע שמשרה ריכוז. האתר "suftmurmur" בא לקחת את העולם המופלא של רעשי רקע צעד אחד קדימה ולעזור לכם על הדרך לסגור את המשימה האחרונה שנשארה לכם היום בעבודה. באתר מוצעים רעשי רקע רבים בניהם להבה, גשם ורוח, אותם ניתן לשלב וליצור על בסיסם את רעש הרקע המושלם. תהיו בטוחים שעם השילוב הנכון, תוכלו לשמור על ריכוז.

כשאתם רוצים ללמוד דברים חדשים – Ted


אם נמאס לכם לשרוף את המוח מול תמונות באינסטגרם, או שאתם סתם מרגישים סקרנים – יכול להיות ששווה לכם לבחון את האתר "טד". באתר תוכלו למצוא מבחר אדיר של הרצאות בשלל תחומים – החל מפסיכולוגיה ואנתרפולוגיה ועד לאומנות, שירה, ביולוגיה ואפילו פיזיקה. ההרצאות מועברות על ידי מוקדי ידע במבחר התחומים וחשוב לא פחות – בעלות כתוביות בשפות שונות, בינהן כמובן בעברית!

אז יאללה, עכשיו כשאתם כבר יודעים הכל – נשאר לכם רק לחרוש את האינטרנט. בהצלחה!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות