תקציב לאירוע החתונה: כל מה שאתם צריכים לזכור

אתם לא באמת צריכים את מנהלי האירועים של אולמות אירועים בפתח תקווה שיאמרו לכם כי אירוע כמו חתונה מנהלים על ידי תקציב מוגדר. יחד עם זאת, המון פעמים ישנם סימני שאלה אודות נחיצות הגדרת התקציב ובעיקר אודות גובה התקציב. אירוע אהבה כמו אירוע החתונה לא אמור להלחיץ אתכם, לגרום לכם לחור בכיס או להביא אתכם למצב שבו אתם מסיימים את האירוע במינוס. כל מה שאתם צריכים לדעת ולזכור על תקציב האירוע שלכם, לפניכם:

 

חתונה היא ערב אחד, מה עם כל החיים שלכם?

אם ישנה מילה שקשה מאד ליישם אותה לאורך הפקת האירוע שלכם היא פרופורציות. גם בכל הקשור לתקציב האירוע שלכם, כדאי להיכנס לפרופורציות הנכונות. אירוע החתונה שלכם הוא אירוע של ערב אחד בלבד, כאשר יש לפניכם חיים שלמים. האם כדאי להתחיל את החיים המשותפים שלכם עם חור בכיס רק על מנת לחגוג אירוע גרנדיוזי שאינו תואם את היכולת הכלכלית שלכם? התשובה הינה שלילית.

 

בכל תקציב שלא תחגגו, תיהנו ובטירוף

המון פעמים ישנה נטייה לחשוב כי ככל שמשקיעים יותר באירוע, כך הוא בהכרח יהיה מהנה יותר, מרגש יותר ומרשים יותר. בפועל, המגמה מצטיירת מעט אחרת: לא במקרה יותר ויותר זוגות בוחרים לזנוח את האירועים הגדולים ולדבוק דווקא באלו הקטנים יותר, המוכרים בשם אירועי בוטיק. מדובר על מגמה המעידה על רצון לחגוג בקו צנוע יותר, כאשר הסיבה היא שאירועים אלו מרגשים יותר. המסקנה היא שגם עם אירוע המופק בתקציב נמוך יחסית, תוכלו ליהנות מהאירוע של חייכם.

 

אל תבנו על מתנות מהאורחים שיכסו את האירוע

הטעות הגדולה ביותר שתוכלו לעשות? להפיק אירוע שאינו תואם את היכולת הכלכלית שלכם, תוך שתנחמו את עצמכם בידיעה כי המתנות שתקבלו מהאורחים כבר יכסו את עלות האירוע. לא מעט זוגות נפלו בפח הזה, כאשר הם גילו כי מתנות האורחים לא הספיקו על מנת לכסות את האירוע. התוצאה? עשרות אלפי שקלים שהיו צריכים לצאת מהכיס בכל מחיר. מנהל אירועים מקצועי שעובד מטעם אולם אירועים בפתח תקווה או בכל עיר אחרת ימליץ לכם חד משמעית: אל תתחייבו למשהו שאתם לא יכולים להתחייב עליו מראש.

 

במה יש להשקיע? אולם, אוכל ומוסיקה

עם כל תקציב שיש לכם, חשוב שתכירו את השילוש הקדוש שצריך להנחות אתכם עם הפקת האירוע שלכם: מתחם אירועים מרהיב ומומלץ, חברת קייטרינג משובחת ואיכותית ודיג'י שירקיד את האורחים שלכם בקצב האהבה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות