תרומה לחיילים בודדים – לתת להם כמו שהם נותנים לנו

צבא ההגנה לישראל הוא המקום שבו נפגשות שכבות שונות של האוכלוסיה. חלק מהחיילים מגיעים מבתים אמידים ביותר, חלק מהחיילים הם ילדים למשפחות חד הוריות, וחלק מהחיילים הם חיילים בודדים. תרומה לחיילים בודדים היא אחד הדברים הכי יפים שאפשר לעשות, והיא חלק ממערך פעיל וענק של ארגון מאיר פנים. אם גם אתם רוצים לקחת חלק בתרומה לחיילים בודדים, הנה הדרכים שבאמצעותן תוכלו לעשות את זה באהבה ומכל הלב.

תרומה לחיילים בודדים – כסף הוא תמיד מצרך נדרש

תרומה לחיילים בודדים יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות תרומת כספים. חלק מהחיילים נותרו לבדם בעולם ומנסים לפרנס את עצמם בכבוד, לפעמים מגילאים צעירים ביותר, ואילו חלקם עלו ארצה ממדינות אחרות על מנת לשרת בצבא ההגנה לישראל, ולתת מעצמם למדינה. כך או כך, מדובר על חיילים שתמיד ישמחו לקבל תרומה שתסייע להם לסיים את החודש, לשלם שכירויות וחשבונות, וכמובן גם להתפנק במידת האפשר בכל יציאה הביתה.

רהיטים ומוצרי חשמל כתרומה לחיילים בודדים – תרומה לא פחות חשובה

חיילים בודדים לא פעם גרים בדירות מוזנחות שרק אותן הם יכולים לאפשר לעצמם מבחינה כלכלית. הם מנסים להסתדר עם כל נושא הרהיטים ומוצרי החשמל, ולפעמים משתמשים במוצרים ישנים במיוחד, שעלולים גם לגרום לקצרים ולהעמיד את הדירה ואת עצמם בפני סיכון אמיתי. תרומה לחיילים בודדים של מיטות, ארונות, ספות, שולחנות, כיסאות וכמובן גם מקררים, תנורים, מזגנים ועוד, היא תרומה שיכולה לא רק לשמח להם את הלב, אלא גם לספק להם מענה יום יומי על הצרכים הכי בסיסיים שלהם.

אירוח בערבי חג ובשבתות – תרומה לחיילים בודדים שגם מספקת וגם מרגשת

הרבה אנשים לוקחים תחת חסותם חיילים בודדים בערבי חג ובשבתות, ומארחים אותם במועדים מיוחדים. חיילים בודדים אלו הופכים לחלק אינטגרלי מאותן משפחות, והדבר משמח את הלבבות של כולם, ומכניס אור גדול לבית. תרומה לחיילים בודדים מסוג זה היא תרומה לא פחות ממופלאה, שבאה לידי ביטוי בארוחות חמות, קורת גג, ולא פחות חשוב מכך – תחושות חום ואהבה גדולות שחסרות לאותם החיילים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות