תשלום מס שבח, האם ניתן להחזיר בחזרה

החזרי מס שבח מטרתם לאפשר לרשות המיסים להחזיר לאזרחים סכומי כסף לאחר שנגבו מהם סכומים גבוהים מהנדרש. אחד המיסים העיקריים בהם לרוב נצפית גביית יתר, הוא מס השבח. זהו מס המוטל על אדם המוכר נדל"ן, במחיר גבוה יותר מאשר המחיר בו נרכש במקור. כשמדובר על החזרי מס שבח – מיטב פיננסים הם הכתובת המקצועית והאמינה ביותר, לגורמים אשר מכירים היטב את התהליך ויוכלו לסייע גם לכם לקבל את המגיע לכם.

הכל אודות החזרי מס שבח – מיטב פיננסים

נתחיל בלהבין מהו מס שבח? ובכן, בישראל, המדינה צוברת את הכנסותיה ממיסוי לרוב. אותן הכנסות עוברות לקופת המדינה ומנוצלות במטרה לספק לאזרחים שירותים ציבוריים שונים. באופן טבעי, לכל אדם הכנסות שונות אשר אינן נקבעות אך ורק על פי המשכורת החודשית שלו, אלא מהכנסות אחרות אשר מחויבות במס גם כן. במקרה של החזרי מס שבח – מיטב פיננסים ישמחו להסביר כי מדובר במס מעולם הנדל"ן ורווחי הון.

במסגרת תהליך רכש מקרקעין ונדל"ן, נצפית עלייה של ערך הנכס לאחר שנים. כך, כאשר אותו נכס נמכר בתמורה למחיר גבוה יותר מסכום הרכישה, הרי שהמוכר מתבקש לשלם למדינה מס שבח. הנה כמה דברים חשובים שכדאי לדעת עליו:

  • תשלום מס עודף – המדינה מאפשרת לקבל החזר על תשלומי מס עודפים, זאת במטרה לוודא שכל אזרח משלם אך ורק את הסכום המדויק אותו הוא חייב. כך, במקרים בהם אדם עובד בכמה עבודות למשל, ייתכן שכל מעסיק ישלם מס הכנסה על העובד בסכומים גבוהים מידי. כדי לאזן את המצב, יש לבצע תיאור מס מסודר. אותו הדבר נכון גם לגבי מס שבח.
  • בדיקת תשלום מס עודף – כיום, רשות המיסים מפעילה אתר ייעודי המאפשר לברר זכאות להחזר בגין מס אומנם . ניתן להזין את פרטי העסקה, לבדוק קיומם של פטורים ולקבל מהמחשבון את סכום ההחזר המדויק המגיע לכם. כעת, ניתן למלא מסמכים באתר לקבלת ההחזר.
  • אז איך זה עובד? – כאמור, יש למלא טפסים באתר רשות המיסים ולהמתין. מכיוון שמדובר בבירוקרטיה לא פשוטה, מומלץ להיעזר במקצוענים של מיטב פיננסים וכך לוודא כי כל הפרטים מולאו באופן מדויק וכי כל הטפסים נשלחו ללא יוצא מהכלל. כך התהליך לא יתעכב ואף ייסגר במהרה. בשביל החזרי מס שבח – מיטב פיננסים הם המקום הנכון לפנות אליו!

בדקו זכאותכם עוד היום

רבים חושבים כי גם אם גורם מקצועי טיפל בעסקת המכר, הרי שבכך התיק נסגר. בפועל, במקרים רבים המוכר שילם מס שבח אשר ניתן לתקן ולאזן, כלומר להוריד באופן רטרואקטיבי את גובה המס לתשלום. אם גם אתם  חושבים שמגיעים לכם החזרי מס שבח – מיטב פיננסים מזמינים אתכם לבדוק את זכאותכם עוד היום, בתהליך פשוט ומהיר בעל אחוזי הצלחה גבוהים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות