הפקת כנסים העוסקים בחינוך והכשרת מורים

משרד החינוך ושאר גופים העוסקים במתן ערך מוסף לאנשי החינוך בישראל, הם אשר מופקדים על הפקת כנסים למורים וצוותי בית הספר. הכנסים הללו מעוררים שיח מקצועי בין העוסקים בתחום ומאפשרים להם להתעדכן במידע חדש. את הכנסים תוכלו למצוא בכל אזורי הארץ ובכל חודשי השנה, כאשר כל איש חינוך יוכל למצוא כנסים מקצועיים מתאימים לתחומי העניין שלו. הפקת כנסים כוללת לרוב תכנייה אשר מפרטת את לוח הזמנים כולו. הכנס יכלול שורה של הרצאות, דיונים וגם ארוחות או כיבוד קל.

כיצד להפיק כנס בעבור אנשי החינוך?

תחילה, יש לבחור את נושא השיח המרכזי של הכנס ולהרכיב בהתאם את לוח ההרצאות והפעילויות. מיד לאחר מכן, יהיה על המארגנים להרכיב את רשימת המוזמנים אל הכנס ולבחור בהתאם אולם כנסים מתאים. יש לזכור כי אולמות הכנסים מוגבלים במספר האורחים אותם יוכלו להכיל. יש להפיץ את ההזמנות ולפתוח את האירוע לקהל הרחב על  פי גודל האולם. הפקת כנסים המיועדים לאנשי חינוך נהוג לרכז בשעות הבוקר והצהריים. כאשר המרצים בכנסים הם אנשי מקצוע בעלי שם בתחומם.

את ההרצאות בכנס כדאי ללוות עם מצגות מקצועיות מתאימות, סרטים ושאר אלמנטים אשר ממחישים את המסרים ומסייעים לקהל לעקוב אחר המסרים. יש לזכור כי כל הפקת כנסים היא הזדמנות בעבור אנשי החינוך להרחיב את המעגל החברתי שלהם וליצור קשרים מקצועיים חדשים. שיח בין אנשי מקצוע חשוב מאוד להתפתחות התחום, הרחבת אופקים ואיתור פתרונות יצירתיים בעבור סיטואציות לא פשוטות. הכנסים מעניקים למשתתפים תחושת שייכות ומחזקים את הזיקה שלהם למקצוע.

הפקת כנסים למורים ואנשי חינוך

המורים בישראל מתמודדים בכל יום עם אתגרים מאוד מורכבים. הם ממלאים תפקיד חשוב אשר דורש הכשרה בלתי פוסקת. הפקת כנסים המיועדים לאותם אנשי חינוך מעניקה להם ערך מוסף ומעשירה את ידיעותיהם. אנשי חינוך משכילים ומוכשרים הם אלו אשר נרצה להפקיד בידם את עתיד ילדינו. בהתאם לכך, הפקת כנסים לאנשי חינוך מתמקדים בפסיכולוגיה, בריאות, העצמה, חינוך ילדים, התמודדות עם מתחים או משברים, ריפוי בעיסוק, בעלי חיים ועוד. ההשתתפות באותם כנסים מביאה עמה ערך מוסף בעבור אנשי החינוך ובעבור תלמידיהם.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות