השתלת שיניים ביום אחד – קיים כזה דבר

בשנים האחרונות ישנה עלייה למודעות של אנשים לחשיבות של בריאות הפה והשיניים, דבר אשר הוביל עם הזמן לעלייה גדולה מאוד בטיפולי השתלות שיניים ובעיקר לטיפולי השתלות שיניים ביום אחד אשר מאפשר למטופל לסיים את הטיפול ביום אחד ובטיפול אחד בלבד.

לא כולם זוכרים או יודעים את זה, אבל טיפול השתלת שיניים היה בעבר לא פשוט בכלל, מדובר היה בתהליך ארוך ומסובך אשר היה יכול להמשך מספר חודשים אפילו. כל מטופל שעבר טיפול השתלת שיניים יכול להעיד על כך שכל טיפול היה מתיש מבחינה מנטאלית ופיזית ושהטיפולים היו ממש עינוי.

בשנים האחרונות, רפואת השיניים התפתחה מאוד ולישראל הגיעו שיטות חדשות להשתלות שיניים בדרכים מהפכניות כגון השתלת שיניים ביום אחד למטופלים – טיפול אחד אשר חוסך סבל ומצמצם במידה רבה מאוד את כל האי נוחות שהייתה עד עכשיו למטופלים אשר היו צריכים לעבור את הטיפולים הללו. ובנוסף לכל זה, מטופל היה יוצא אם פה חדש ובעל מראה אסטטי בתוך יום אחד בלבד ועם הרבה פחות כאבים מאשר בעבר.

ישנם מספר יתרונות בטיפול השתלת שיניים חד-יומי

מעבר למראה האסטטי שטיפול השתלת שיניים מעניק לפה של המטופל קיים גם יתרון רפואי בעל משמעות גדולה  – בעבר לאחר עקירת שן, המטופל היה צריך להמתין מספר חודשים על להשתלת שן חלופית, דבר אשר היה יכול לגרום לאיבוד העצם במהלך תקופת ההמתנה, כיום טיפול השתלת שיניים ביום אחד מסייע לפתור את הבעיה הזאת על ידי כך שהשתל שנכנס לפיו של המטופל משתלב ונכנס ישר לעצם ובכך מתפקד כשן חדש בצורה הכי טבעית שאפשר, דבר אשר גורם לשתל להיות עמיד יותר לאורך השנים ובכך מספק תוצאות הרבה יותר טובות למטופל.

למי מתאים השתלת שיניים ביום אחד

חשוב לציין שאנשים אשר הפה והלסת שלהם במצב בריא וטוב לאחר עקירות שיניים יכולים לעבור טיפולי השתלת שיניים ביום אחד.
אילו סוגי השתלות שיניים קיימים?
 ישנם מספר טכניקות השתלות שיניים שונות אשר קמו עם השנים.

All on 4 – שיטת השתלת שיניים שמתאימה במיוחד עבור אנשים שחסרים להם שיניים ועקב המחסור בעצם בפה אי אפשר להשתיל להם שיניים.
בשיטת All on 4 מכניסים 4 שתלים אשר עוזרים לייצב את העצם ובכך בעצם נותן שיניים למטופלים בלי הצורך להשתיל עצם או ניתוחים אחרים כגון הרמת הסינוס.

All on 6 – שיטה להשתלת שיניים שמבוססת על 6 שתלים אשר עליהם מונחות שיניים תותבות. בשיטה זו יש החלמה מהירה למטופל וזמן הטיפול הוא יחסית קצר.

אז תזכרו, אין צורך להזניח את השיניים שלכם, גם אם אתם צריכים לעבור השתלות שיניים, בשיטות המתקדמות של היום ניתן לעבור את הטיפול בזמן קצר מאוד, עם מעט מאוד כאבים והחלמה מהירה מאוד.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות