ייזום, ניהול וביצוע פרויקטים יוקרתיים בנדל"ן למגזר הפרטי

דמיינו את בית החלומות שלכם, מעוצב לפרטי פרטים; מחזות הבית החיצונית, דרך החדרים ועד הריהטים והתאורה. בית מושלם ממש כפי שרואים במגזינים. ישראלים רבים וגם תושבי חוץ מעוניינים בפרוייקטים יוקרתיים עם גימור מושלם.

פרוייקטים יוקרתיים של נדל״ן מיועדים לבעלי הון אשר אינם מסתפקים במועט ורוצים בית יוקרתי ומוקפד ברמה הגבוהה ביותר. פרוייקטים אלו מאופיינים ברמות גימור גבוהות במיוחד עם החומרים האיכותיים ביותר. כולנו יכולים לדמיין כיצד נראית התוצאה הסופית, מושלמת וזוהרת; אך לפני הכל ישנה דרך ארוכה עד שיושלם הפרוייקט ותוכלו ליהנות ממנו.

מי שרוצה לבנות לעצמו בית יוקרתי אינו יכול לנהל את הפרוייקט בעצמו. מדובר בפרוייקט מורכב ומלא בפרטים ויש להפקידו בידיים הנכונות. גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ מתעסקת בייזום, ניהול וביצוע פרוייקטים יוקרתיים בתחום הנדל״ן למגזר הפרטי. אנו מנהלים עבורכם את הפרוייקט משלבי אפיון הרעיון ועד להשגת אישורי האכלוס הדרושים.

עבודות גימור שנעשו על ידי גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן
עבודות גימור שנעשו על ידי גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן

מי שיכול להרשות לעצמו לבנות פרוייקט נדל״ן יוקרתי ומוכן להשקיע את ההון הדרוש על מנת להוציא את החלום אל הפועל, בוודאי רוצה את התמורה המלאה עבור כספו – הבית המושלם עם כל הפרטים שהופכים את החיים לחוייה אחת גדולה עם עיצוב מדוקדק ומוקפד שאינו פוסח על שום פרט. אך על מנת להוציא את הפרוייקט אל הפועל ולהגשימו בדיוק כפי שחלמתם יש צורך בעבודה רבה. פרוייקט נדל״ן יוקרתי דורש עבודה מול אנשי מקצוע רבים הכוללים: אדריכלים, מהנדסים, מפקחי בנייה, רשויות מקומיות, קבלנים, מעצבים ובעלי מקצועות שונים. אנו החולייה המקשרת בין כולם; אנו מפקחים על הפרוייקט לאורך כל שלביו תוך הקפדה על הסטנדרטים המקצועיים ותיאום מלא בין כל הגופים המעורבים.

פרוייקט נדל״ן יוקרתי הוא שילוב של מיקום נחשב, בנייה איכותית ומתקדמת ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר. אנו מעמידים לרשותכם את הניסיון שלנו ומסייעים באיתור הנכס, הוצאה לפועל של פרויקט הבנייה ועד אחרון הפרטים העיצוביים.

איתור נכס להשקעה

ייזמות פרוייקט נדל״ן עבור המגזר הפרטי מתחילה במקרים רבים באיתור נכס להשקעה; זה יכול להיות מגרש ריק עליו רוצים לבנות או נכס קיים אותו רוצים לשדרג ולהפוך למבנה מגורים יוקרתי. אנו מגישים לכם את כל הסיוע באיתור הנכס על מנת למצוא את המקום המתאים ביותר להגשמת הפרוייקט. על מנת לאתר נכס יש לקחת בחשבון את הצרכים שלכם וגם את המאפיינים הסביבתיים של המקום. במקביל יש גם לבדוק את תוכניות הפיתוח הצפויות באזור על מנת להעריך את השפעותיהן על ערך הנכס.

ניהול הפרוייקט

ניהול פרוייקט נדל״ן הוא תחום מקצועי המיועד לבעלי ניסיון אשר מכירים את הנושא. יש כאן צורך בהרבה מאוד ידע טכני הקשור לתהליכי הבנייה, הקפדה על שלבים, שימוש בחומרים ועקרונות הנדסיים. גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ מקפידה מאוד על ניהול הפרוייקט ועמידה בלוח הזמנים – ניהול פרוייקט נכון הוא התנאי ההכרחי לפרוייקט מוצלח, אלו הם אבני הייסוד של הפרוייקט.

אנו מנהלים את הפרוייקט בתיאום ושיתוף פעולה מול הלקוח אך נותנים לו את מירב הערך המוסף בזכות הידע והניסיון שלנו. אנו מכירים את כל תהליכי הבנייה אך גם מומחים בהליכים הבירוקרטיים שיכולים להיות מאוד מייאשים עבור מי שמתעסק בפעם הראשונה בקבלת אישורים והיתרי בנייה.

לסיכום, פרוייקט נדל״ן יוקרתי למגזר הפרטי מתחיל אצל גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ. יאן גרוסמן מעמיד לרשותכם את כל הידע, הניסיון והקשרים העסקיים על מנת להוציא לפועל את הפרוייקט בזמן הקצר ביותר ובצורה היעילה ביותר על מנת שבמהרה תוכלו ליהנות מבית החלומות שלכם.

גרוסמן ניהול פרוייקטים בע"מ בניהולו של יאן גרוסמן

כתיבת תגובה

תפריט נגישות