מדוע מומלץ לרכוש מאצרות פלסטיק תוצרת הארץ

מאצרות פלסטיק הינן מוצר המשמש בתעשייה, ומטרתן לתת מענה לאיסוף של חומרים כימיים וכהגנה מפני דליפה. במגזר התעשייתי נעשה שימוש יום-יומי במאצרות, בהם מניחים מכלים ובתוכם חומרים מסוכנים כגון דלק, כימיקלים וכדומה.

מהו התקן עבור מאצרות פלסטיק וכיצד הן נותנות הגנה?

על מנת שמאצרת פלסטיק תוכל לתת הגנה מרבית ולמנוע דליפה של חומרים מסוכנים, היא צריכה להיות בנפח של 110 אחוז מהכמות של הנוזל אשר נמצא בתוך המיכל, המוצב על המאצרת עצמה. ההבדלים בנפחים מאפשרים אם כך, גם דליפה של כל החומר מתוך המיכל, באופן תיאורטי, מבלי שייצא  מהמאצרת במקרה כזה. בנוסף- מאצרת הפלסטיק צריכה להיות אטומה בצורה אופטימלית, ובעלת שכבת ציפוי עמידה אשר לא תיפגם- גם במידה ואכן ידלפו החומרים מן המכלים שעליה. האופן שבו נאטמת המאצרת והציפוי שעליה, מאפשר הגנה מצוינת מפני חדירה של כל החומרים המסוכנים אל הקרקע ומי התהום, ומונע זיהום סביבתי חמור.

מדוע רכישת מאצרות פלסטיק המיוצרות בישראל מבטיחה איכות מרבית?

תו התקן של מאצרות פלסטיק המיוצרות בישראל, מאשר כי נעשו כל הבדיקות הנדרשות על מנת לוודא שהמאצרת תספק את המענה במקרים של דליפות, תוכל לשאת משאות כבדים של מכלים ובהם חומרים בכמות גדולה, וכמובן תהיה אטומה מספיק. תהליך הייצור, החל מחומרי הגלם בהם נעשה שימוש, דרך הכנת המאצרות תוך פיקוח צמוד, ועד לסיום ובקרת האיכות הקפדנית- נחשב למחמיר במיוחד בישראל. מסיבה זו, כאשר מנהלי מפעלים מעוניינים לרכוש מאצרות עבור המפעל שלהם לשימוש בתעשייה- טוב יעשו אם יבחרו במאצרות אשר יוצרו בארץ, לפי תו התקן הישראלי המבטיח איכות.

איך ניתן לבחור מאצרת פלסטיק שתתאים באופן מדויק לצרכי המפעל?

כאשר מנהל מפעל מבקש לרכוש מאצרות, הוא יכול לבחור מבין גדלים שונים בהתאם להיצע היצרן. יצרני המאצרות כמו כל בעלי עסק, הם לרוב בעלי אתרי אינטרנט שבהם ניתן לראות תמונות של המאצרות עצמן, כמו גם מפרט טכני מדויק שלהן. מנהלים המבקשים לבצע רכישה יכולים, אם כן, להכין רשימת צרכים מדויקת לפי המכלים הנזקקים לאחסון בתוך מאצרות פלסטיק, וכך לבחור אותן תוך התאמה של גודל המאצרת אל המכלים, ואפילו לפי צבע, אשר מקל על זיהוי מרחוק של תכולת המכלים הניצבים בתוכה.

מאצרות העשויות פלסטיק מיוצרות במגוון דגמים, חלקן מיועדות להיות נייחות וחלקן ניידות עם גלגלים, וזאת על מנת לאפשר שימוש נרחב עבור מכלי אחסון בגדלים שונים, בתעשיות שונות, ולהגנה טובה על הקרקע עליהן יוצבו וסביבת העבודה בכלל.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות